Erfaring med bedsideseng?

vi hadde den. Nå ville ikke lillegutt ligge i verken sprinkelseng, vugge el Bedside, Men vi brukte den som en sikring på at lillegutt ikke ville dette ut av vår seng. Til tross for det synes jeg denne sengen er helt topp! Vi skal ha den til han/hun som kommer i juli og:) Kusinene til min gutt har begge brukt den og de er veldig fornøyd.
 
Åh dette er en så fantastisk oppfinnelse!! Anbefaler alle å ha bedsidecrip :D beste insisteringen jeg gjorde forrige svangerskap :)
 
Vi hadde sist og det var supert! Både som en slags sikring for at baby ikke detter ut av senga når man sovner under nattamming, men også en veldig enkel måte å ha baby tilgjengelig uten å måtte reise seg opp eller løfte så mye. En bit av et tisselaken eller noe annet glatt så kan man bare dra baby mellom krybba og senga uten at h*n våkner, veldig kjekt. Og så kan man ligge med en hånd inne hos baby eller hele hodet om de trenger litt nærhet/er urolige. En veldig kjekk, og trygg måte å samsove på helt enkelt :)
 
Har dere noen merker som dere kan anbefale! Syns det virker genialt!

Samsov med de to andre, men var hele tiden redd for at pappaen skulle legge seg på dem!!

Dette virker jo genialt!
 
Vi har det litt trangt nå med jenta på 3,5 i midten. Lurer på om hun kommer til å flytte ut frivillig før eller når bebis kommer. Dette kunne jo vært en lur måte å få bedre plass på, haha. Og tryggere. Da nr en var nyfødt lå hun i midten så hun ikke skulle ramle ut.
 
Vi hadde absolutt ikke bruk for det sist, hun sov rundt fra fødsel av. Jeg vil se Ann ungen litt, kanskje vi får nok et sovbaby..

Vurdere slyngevugge som seng i starten faktisk.
 
Kjøpte "bedside sprinkelseng" :) like stor som vanlig sprinkelseng og kan ta ned den ene siden helt sånn at den står helt inntil senga. Kjempe praktisk :)
 
Vi sluttet forøvrig å ha henne der på dagtid når hun begynte å rulle og vi plutselig fant henne i vår seng :p
Hadde ellers vugge i stua/vogn på terrassen på dagen.
 
Kan babyen sove der på dagtid også, uten at man ligger i senga selv?

På den vi har så senker man på en måte sprinklene på den siden som er inn mot senga, så om man bare tar det opp igjen (veldig lett, bare løfter den opp så klikker den på plass), så er den som en helt vanlig krybbe liksom. Jeg begynte med det når han begynte å rulle, så bare tok jeg ned siden når jeg skulle ha han over til meg for å amme om natta. Vi hadde Troll bedside crib, den er veldig kjekk.
 
jeg har veldig lyst på en selv.. men det er så mange forskjellige på markedet.. noen å anbefale? :p
 
Vi hadde det sist og det var kjempe smart. Baby sov nære, og det var lett om hun trengte å tas opp i sengen samt mating. Hun sov trygt og godt og ingen frykt for sovne på henne, men allikevel ha henne nær.

Men et tips da disse sengene er dø dyre og de er korte så kan bate brukes en liten stund, vi kjøpe sprinkelseng på ikea, for det kan man ta av den ene siden. Så tok av siden satt den helt inntil sengen (det er samme høyde som standard senger, og voila hadde man en flott seng som hun kan bruke senere også da h*n ikke skal ligge inntill sengen til en billig penge :)
 
Back
Topp