Erfaring med barnedansegruppe 3-5 år?

*Labambie

Forumet er livet
Jeg har meldt på vesla, og er veldig usikker på om det er noe. Vi skal uansett prøve på prøvetime for å se da men. Hadde vært innmari fint om noen hadde prøvd noen form for dansegruppe e.l til sine små?
Dette er 3-5 år og jenta mi blir 3 på fredag... Og instruktørene mener dette skal være uten foreldrene etter de første to gangene [&:]

Hadde de turt å ha med krapylet mitt, alene uten foreldre, på organisert idrett en hel time så VÆRSÅGOD [:D]

Har ikke prøvd, men jeg har vært instruktør for en slik gruppe.

De små har det veldig gøy. Det blir jo omtrent bare løping og leking til musikk da. Men alle koste seg i alle fall. Noen av foreldrene ble igjen, mens andre dro. Varierte litt.

jeg gikk mye på dansegrupper da jeg var liten.. ikke så liten da,, men om det virker organisert og m ledere du stoler på så hadde jeg takket ja!!

Jenta mi er 4 år og hun går på barnedans beregnet egentlig på 2-3 år, der foreldrene skal være med!! Hun synes det er kjempe gøy!! Gikk i høst også og meldt på samme kurs nå også. Til høsten tenker jeg å teste ut kurset 3-5 år hvor foreldre ikke skal være med. Hun er forsinket språkelig, så en av grunnene til at jeg valgte kurset under hennes alder

vi har gått en gang, men gruppa er fra 3-4 år og de to minste er ikke fylt 3 enda, det merkes ganske godt for å si det slik, men ungene storkosa seg. Og instruktøren var flink til å legge til rette for de aller minste også. I utgangspunktet skal de være alene i dansesalen, men de ungene som ønsker å ha foreldrene sine der får selvsagt det, hvis ikke sitter man i gangen og venter. (jeg var med inn, og må nok det neste gang også[;)] har ei som er mega sjenert så det er en av grunnene til at vi meldte henne på)

Her er det lagt opp til en god blanding mellom "seriøse" dansetrinn og fri lek og dans, jeg ble meget positivt overrasket[:D]

Vi skal på dans i dag vi. Hun har gått siden hun var 18 mnd.

Jeg danser fortsatt med henne og regner med å bytte over til alenedansen i august [:)]

Jeg Jar spurt om hun vil bytte til neste kurs, men hun ville ikke.

ORIGINAL: Froskegele

Hadde de turt å ha med krapylet mitt, alene uten foreldre, på organisert idrett en hel time så VÆRSÅGOD [:D]

Back
Topp