Erfaring med babyzen yoyo +

Rikka85

Håper det går bra denne gangen
Noen som har erfaring med babyzen yoyo + ? Vurderer å kjøpe den for å ha en vogn vi kan reise med. Skal til "syden" i sommer og orker ikke å dra på vogna vi har nå. Har hørt at babyzen blir liten og enkel å ha med seg når man reiser. Noen som evt har tips til andre vogner/triller som er praktiske på tur, og som baby kan sove godt i?
 
Har ingen erfaring fra den selv, men har babyjogger city mini som vi også brukte til storebror. Den kjøpte vi fordi det var den eneste på markedet (2012) hvor ryggen kunne legges helt flatt. Veldig fornøyd med den, men den er ikke den minste reisetrillen!
 
Yoyo er genial å ha med på fly og i syden (hvert fall alanya som jeg har prøvd). Jeg valgte og selge min siden det ikke blir mer enn en sydentur i året. Kjøpte heller bugaboo bee3 :) Den har flere bruksområder og man kan velge hvilken vei barnet skal sitte.
 
Yoyo er genial å ha med på fly og i syden (hvert fall alanya som jeg har prøvd). Jeg valgte og selge min siden det ikke blir mer enn en sydentur i året. Kjøpte heller bugaboo bee3 :) Den har flere bruksområder og man kan velge hvilken vei barnet skal sitte.

Hvor mye større er bugaboo å reise med mtp vekt og str sammenlignet med yoyo? Ser på den og tenker at den virker mer som en fullverdig vogn, eller tar jeg feil? Gull verdt at man kan velge hvilken vei man kan sitte!
 
Yoyo er genial å ha med på fly og i syden (hvert fall alanya som jeg har prøvd). Jeg valgte og selge min siden det ikke blir mer enn en sydentur i året. Kjøpte heller bugaboo bee3 :) Den har flere bruksområder og man kan velge hvilken vei barnet skal sitte.
Også sa du ingenting til meg om at du skulle selge?' ;) ;)
 
Hvor mye større er bugaboo å reise med mtp vekt og str sammenlignet med yoyo? Ser på den og tenker at den virker mer som en fullverdig vogn, eller tar jeg feil? Gull verdt at man kan velge hvilken vei man kan sitte!
Den er jo såklart større, men jeg har kommet frem til at den "gleden" med å kunne ha yoyoen med som håndbagasje egentlig ikke er sååå stor lengre. Kan like så godt sende i prampack og heller ha kidden i bæresele på flyplassen. Mindre bagasje og drasse på. Bee3en har større hjul og bedre demping, så man kommer lengre med det. Det er også mye mer duppeditter man kan kjøpe til og den har helt fantastisk kalesje. :)
 
Veldig fornøyd med vår. Ser at vi like gjerne kan bruke bæresele på flyplassen, men har brukt den veldig mye ellers. Har den alltid liggende i bilen, så om vi kjører noe sted og impulsivt finner på noe ekstra ligger den klar. Veldig grei å bruke i byen :) Tar jo ingen plass! Brukte den også på påskeferie, og synes det var veldig greit å slippe å ta med den andre vogna.
 
Er også fornøyd med min. Har den også i bilen. Har trillet over grus og gress og det gikk helt fint,fin grus er litt vanskeligere men går det og. Frøkna sovner i den, og kan ligge i den og sove.
 
Sniker fra oktober ;) vi har kjøpt gb pockit sin vogn, billigere og mindre. Vi skal kun bruker den på flyplassen og kjøpesenter. Når vi reiser til Syden tar vi med gb pockit i sekken og pakker ned hovedvogna i prampacken :) det eneste negative er at den ikke har liggestilling, men det ser ut som lillegutt sitter godt i den :)
 
Er også fornøyd med min. Har den også i bilen. Har trillet over grus og gress og det gikk helt fint,fin grus er litt vanskeligere men går det og. Frøkna sovner i den, og kan ligge i den og sove.
Hvordan får du lille til å sove? Er ganske rett i ryggen, selv i "liggestilling". Klarte ikke holde meg lenger og kjøpte en til storbyferien tip helgen, men ble litt bekymret for soving når jeg så hvor rett den var :/
 
Hvordan får du lille til å sove? Er ganske rett i ryggen, selv i "liggestilling". Klarte ikke holde meg lenger og kjøpte en til storbyferien tip helgen, men ble litt bekymret for soving når jeg så hvor rett den var :/
Men den går jo ganske langt ned? Bare å stille den stroppen bak for hvor langt bak du vil ha den. :)

1468323713009_zpsv95xbb2n.jpg
 
Har den med på ferie nå å er kjempefornøyd med den! Lett å trille, og mini legger seg lettere å sove i den enn i Emmaljungaen :rolleyes: :) Tar liten plass å fikk den med meg på hele flyreisen, noe som var genialt siden vi hadde ventetid på to flyplasser!
 

Så fin hun er :) Og vogna var skikkelig fin i rosa, ville egentlig ha det, men de hadde ikke inne.
 
Back
Topp