Erfaring med amming og silikon?

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Fikk implantat for ca 1,5 år siden. Da vi var sikker på at vi var ferdig med babyer.og eg var lei av hengepupper etter amming:p (Har 2 fra før) men vi ombestemte oss etterhvert. Og nå er Nr 3 på vei. Har veldig lyst og fullamme denne gangen og.
La inn implantat bak brystmuskelen. Så det er stor sjangs for at eg kan amme. Men er litt usikker om det er like "lett" nå. Noen med erfaring ? Både positive og negative :)

Ei venninne av meg har ammet to barn med silikon under muskelen. Hun fikk fint til å amme! Men hun sleit med brystbetennelse! Kan være uflaks, eller så kan det være at melkegangene blir trangere med silikon. Så pass på å massere brystet ofte når du ammer så brystet tømmer seg helt :) Spør eventuelt jordmor om tips :)

Ei venninne av meg har ammet to barn med silikon under muskelen. Hun fikk fint til å amme! Men hun sleit med brystbetennelse! Kan være uflaks, eller så kan det være at melkegangene blir trangere med silikon. Så pass på å massere brystet ofte når du ammer så brystet tømmer seg helt :) Spør eventuelt jordmor om tips :)
Har aldri hatt brystbettenelse før. Og håper virkelig er slipper det. Høyres ikkje godt ut :/ går ut i fra eg kan bli lettere utsatt nå:/

Jeg har silikon foran muskel, og fullammer min 17 dager gammel baby. Har gått fint hittil, ingen problemer enda:-) jeg har mye melk og hun er fornøyd mellom måltidene!

Jeg jobber som Barnepleier på en barselavdeling og jeg har hørt en jordmor si at hvis man har ammet før silikon så er det også mye mer sannsynlig for at det går bra.

En veninne av meg kunne også amme, men måtte gi et måltid om dagen med morsmelkerstatning. Tror det som regel går fint :-)

Jeg jobber som Barnepleier på en barselavdeling og jeg har hørt en jordmor si at hvis man har ammet før silikon så er det også mye mer sannsynlig for at det går bra.

En veninne av meg kunne også amme, men måtte gi et måltid om dagen med morsmelkerstatning. Tror det som regel går fint :-)
Har full Amma 2 stk før så håper det går bra denne gangen og :) dei sa at eg mest sannsynlig kunne amme der eg opererte. Men veit jo aldri :p godt og høyre det går bra for andre :)

Har full Amma 2 stk før så håper det går bra denne gangen og :) dei sa at eg mest sannsynlig kunne amme der eg opererte. Men veit jo aldri :p godt og høyre det går bra for andre :)

Ja men det kommer sikkert til å gå fint :-) gratulerer md nr 3 på vei, så utrolig spennende! Hvor gamle er de andre 2?

Back
Topp