Erfaring med Akta Graco?

*lmk88*

Glad i forumet
Det er snakk om den Logico eller hva den heter. Altså 0-13kg med base..
Dere som har hatt/har dette sete; Er dere fornøyde?

Jeg er veldig fornøyd ! Er et dypt og godt sete, med gode sidebeskyttelser.. Nyfødtinnlegg, og solskjerm.. Billig, men ikke minst BRA

Så bra bør jeg være fornøyd med kjøpet da :)

Vi hadde det, og var veldig fornøyd :)

Vi hadde den både til Linus og til Viljar, og Viljar sitter i den enda. er kjempefornøyd :) Den er litt tung og drasse med seg, men det er kanskje de fleste med baby oppi :)

aemde og Lille Prins skrev:
Jeg er veldig fornøyd ! Er et dypt og godt sete, med gode sidebeskyttelser.. Nyfødtinnlegg, og solskjerm.. Billig, men ikke minst BRA

Sign. Og utrolig praktisk å dra på om du skaffer deg trille til den. Så slipper du vekke ungen om du skal løpe inn i en butikk ol. For den er litt tung når ungen blir større og begynner å veie litt å dra på....du får i alle fall lange armer da :p Men det gjelder jo alle bilstoler...:)

Vi har også det sete =) Kjempefornøyd! =)

Vi har acta graco duologic og har hatt det i litt over 3 år nå. Er i bunn og grunn veldig fornøyd med setet. Er bare en ting som er dumt og det er at jeg synes at det er vanskelig å feste basen(har ikke isofix). Jeg har trøbbel med det hver gang jeg har måtte ta den inn og ut av bilen. Dårlig forklaring på setet også synes jeg da.Men ellers fornøyd. Jeg har nå bedt min mann om å skaffe isofix i bilen for nå gidder jeg ikke mer. Minstemann er bare 1 år så kommer nok til å bruke det setet i flere år framover. 

Jeg mener det var den jeg hadde da jenta mi ble født;) Var i alle fall Acta Graco.. og var strålende fornøyd.. så fornøyd at jeg også byttet til Acta Graco på sete nr 2

Vi kjøpte også en vogn.. som man kunne feste bilstolen på..

Jeg er veldig fornøyd med setet og jeg har også tilhørende trille som jeg bare klikker babystolen på :)

Back
Topp