Erfaring med 2cm, modning og stripping/tøying?

feb&mars

Elsker forumet
Var hos jm idag, hun sjekka og var moden. Så hun strippet/tøyet..det var vondt..:/ Åsså fikk jeg noen nåler...Noen som har erfaring hvor lenge har dere evnt gått før fødsel? egentlig ikke termin før 8.mars, men hadde kansje håpt jeg havnet her sammen med dere

Jeg ble strippet 10 dager over termin for å se om det startet av seg selv, hadde 3 cm åpning og var moden. Riene startet umiddelbart etter dette. Men de ble i effektive før ca 12 timer etterpå. Imidlertidig stoppet riene opp da vi kom inn på sykehuset, så da fikk jeg modningsakupunktur, og jeg var i aktiv fødsel 1 time etter at nålevende ble tatt ut. 4 timer senere var lillejenta ute:-)

Jeg ble strippet 7 dager over termin og de hadde håp om at det ville sette i gang fødselen. det skjedde ikke og måtte likevel bli satt i gang 10 dager over. Da ble det mer fortgang! Fødselen kom i gang natta etter innsetting av sånn ballongkateter. 

Jeg var inne på føden i går for å få modningsakkupunktur. Jordmoren ville undersøke om jeg var moden førs. Hun undersøkte og fant ut at jeg var 1 cm åpen, så hun bestemte seg for å strippe meg. Hadde ikke bedt om dette på forhånd, men halt i orden for meg.. vil jo gjerne at han skal finne veien ut snart. Hadde termin i går. Det gjorde ikke vondt mens hun undersøkte meg, for da klarte jeg å slappe av. Men da hun strippet meg gjorde det veldig vondt! Hun sa et eller annet mens hun holdt på, men det fikk jeg ikke med meg... Begynte å komme en del blod-slim med en gang hun var ferdig, og mens-smerter. Fikk modnings-akkupunktur etterpå. Hun traf skikkelig triggerpunktene, og da gjorde det vondt. Lå med de i en halv time. Hadde mye sammentrekninger i hele går, men ikke veldig sterke eller veldig regelmessige. I natt stoppet det helt opp, og nå er det sånn så vidt i gang igjen... Har hatt mye blod-slim helt siden i går, så de mener det er på gang, men dette går jo fryktelig treigt! Har røvd å gå en lang tur også, men får kanskje prøve å gå en tur til.... Blir sprø av dette her! Synes det godt kan sette skikkelig i gang snart! :/ Gleder meg veldig til å få møte lille gutt nå!! :) :)

Back
Topp