Jeg var inne på føden i går for å få modningsakkupunktur. Jordmoren ville undersøke om jeg var moden førs. Hun undersøkte og fant ut at jeg var 1 cm åpen, så hun bestemte seg for å strippe meg. Hadde ikke bedt om dette på forhånd, men halt i orden for meg.. vil jo gjerne at han skal finne veien ut snart. Hadde termin i går. Det gjorde ikke vondt mens hun undersøkte meg, for da klarte jeg å slappe av. Men da hun strippet meg gjorde det veldig vondt! Hun sa et eller annet mens hun holdt på, men det fikk jeg ikke med meg... Begynte å komme en del blod-slim med en gang hun var ferdig, og mens-smerter. Fikk modnings-akkupunktur etterpå. Hun traf skikkelig triggerpunktene, og da gjorde det vondt. Lå med de i en halv time. Hadde mye sammentrekninger i hele går, men ikke veldig sterke eller veldig regelmessige. I natt stoppet det helt opp, og nå er det sånn så vidt i gang igjen... Har hatt mye blod-slim helt siden i går, så de mener det er på gang, men dette går jo fryktelig treigt! Har røvd å gå en lang tur også, men får kanskje prøve å gå en tur til.... Blir sprø av dette her! Synes det godt kan sette skikkelig i gang snart! :/ Gleder meg veldig til å få møte lille gutt nå!! :) :)