Nå har jenta mi blitt 2 år. Minstemann er 6 mnd, men jeg regner med at mot slutten av sommern klarer han å reise seg opp fra vogga og da må han overta sprinkelsenga til storesøster.Da vil hun få ny seng og hun vil få ny sovekamerat på rommet sitt.
Hva er deres erfaring med at små barn plutselig må dele rom.
Hvordan gikk dere fram?
Hun er super glad i senga si og det er jo uansett uaktuelt å kjøpe ny til lillebror da søster likevel er stor jente. Hun er veldig iverig i sengene på Ikea, så føler kanskje hun blir stolt når hun får stor seng.
Men sto ungene mye opp og gikk ut av senga og rommet sitt??? Eller vhordan gikk leggingen? hun har aldri klatra ut av senga eller prøvd, bruker å ligge og rope på oss.
Har ei som sover godt om nattan og minsten sover om huset rives ned tror jeg.
Kom med positive og negative erfaringer.
Hva er deres erfaring med at små barn plutselig må dele rom.
Hvordan gikk dere fram?
Hun er super glad i senga si og det er jo uansett uaktuelt å kjøpe ny til lillebror da søster likevel er stor jente. Hun er veldig iverig i sengene på Ikea, så føler kanskje hun blir stolt når hun får stor seng.
Men sto ungene mye opp og gikk ut av senga og rommet sitt??? Eller vhordan gikk leggingen? hun har aldri klatra ut av senga eller prøvd, bruker å ligge og rope på oss.
Har ei som sover godt om nattan og minsten sover om huset rives ned tror jeg.
Kom med positive og negative erfaringer.