Erfaring med å slutte på cerazette

Tallulah

Andre møte med forumet
hvor lang tid tok det før dere fikk tilbake mensen? Jeg sluttet 1.august.. enda ikke hatt besøk av TR. Har også tatt mange negative eggløsningstester! Begynner å bli veldig utålmodig nå
 
Last edited:
Jeg fikk en liten blødning to dager etter pilleslutt, så kom mensen ca 15 dager etter det! Men det er veldig individuelt tror jeg
:)
 
Fikk mensen ganske så raskt etter siste pille, max 2 uker :happy:
 
Jeg slutta 25 juli, fikk en 3dagers blødning 29-31 august, null menssmerter og lite blod. Noe som er unormalt meg. Så fikk jeg mensen 9 - 13 okt, den var mer normal med smerter og mer blødning.
 
Jeg gikk på cerazette i 12 år, å tenkte det skulle ta lang tid før den kom tilbake, men den kom ca 14 dager etter. Etter det kom den regelmessig, frem til jeg ble gravid i august Sluttet på de i april
 
Jeg sluttede i desember 2017, og startet i fertilitetsbehandling i august 2018 pga PCOS og derfor ingen eggløsning. Jeg hadde ingen menstruasjoner i mellem desember og august, men jeg har jo PCOS og det har jeg visst siden jeg var 14.
 
Fikk mensen måneden etter jeg slutta på cerazette og ble gravid måneden etter der igjen:)
 
Første gang jeg slutta fikk jeg ikke tr ettersom jeg ble gravid ved første forsøk. Sist jeg slutta kom tr etter 4-6 uker.
 
Fikk mensen måneden etter jeg slutta på cerazette og ble gravid måneden etter der igjen:)
Samme her. Sluttet i januar, mensen i februar og testet positivt i mars
 
Fikk en liten blødning noen dager etter også tok det 5 uker før jeg fikk mensen. Etter det har den vært regelmessig:happy:
 
Tusen takk for svar alle sammen jeg fikk ENDELIG en positiv eggløsningstest i dag, så nå ser det ut som at jeg er tilbake på normalen ❤️❤️
 
Back
Topp