Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Siljete
Jeg fikk brev fra sykehuse igår om at jeg hadde fått time neste torsdag for å få de fjernet. gruer meg så sinnsykt, gruet meg ikke noe til å føde, men det her gruer jeg meg så sinnsykt til[&:]
Noen som vet hvor mye det ca koster da?
ORIGINAL: Bymusa
Jeg fikk brev fra sykehuse igår om at jeg hadde fått time neste torsdag for å få de fjernet. gruer meg så sinnsykt, gruet meg ikke noe til å føde, men det her gruer jeg meg så sinnsykt til[&:]
du får tilbake ganske mye av trygdekontoret etterpå, så prisen på å operere de ut ble ikke så galen alt i alt. Men husker ikke beløpet akkurat nå.
ORIGINAL: HaLa
du får tilbake ganske mye av trygdekontoret etterpå, så prisen på å operere de ut ble ikke så galen alt i alt. Men husker ikke beløpet akkurat nå.
Nå trekker de det fra hos tannlegen. Slik at man slipper å legge ut for det man får refundert[:)]
det er jo kjempebra