erfaring kjøp av brudekjole

_gjotterii_

Elsker forumet
noen som har erfaring med kjøp av brudekjole på nett? Er så mange som annonserer med skreddersydde kjoler helt ned i 2000,- importert fra kina....

Er dette kjoler av god kvalitet...?
Tenk å fått drømmekjolen for under 3500,- (har liksom ikke 12 000,- å bruke på kjole)

Se link:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23559669

jeg fikk så godt som min drømmekjole fra kina, betalte 717kr. den var av gooooooood kvalitet[:D]

høres lovende ut[:D]
har funnet dømmekjolen min til 12500,- men jeg fant den også til 2900,- [:D] da fra kina

har nettopp mottat min kjole fra shanghai, bestilte via dhgate.com
den var stygg rett å slett, lignet ikke på den jeg ville ha. dårli kvalitet å jalla pynt

bestilte fra jkdress, 1200 kroner satt som et skudd mange lag god kvalitet! god service!

Jeg kjøpte brudekjole gjennom norsk firma som fikk de skreddersydd i Kina. Kjempefornøyd! Betalte litt mer enn om jeg hadde bestilt direkte selv, men fikk da kjempeservice fra butikken i Norge og jeg slapp å forholde meg til de som faktisk sydde kjolen. Neste gang jeg trenger penkjole kommer jeg nok til å få den sydd fra Kina.

Skal bare være klar over at det er kopikjoler, og derfor ikke heeelt identiske med bildene på siden [:)]. Broderier og snitt på kjolen vil vareiere noe, eller endel som jeg erfarte...[&:]

Bare å kjøpe min[:D]

kan få kjøpe min til 1200,-[;)]
Å den er skikkelig pen, å passer alt fra str 32 å opp vil jeg tro

suuuperfornøyd med min fra jkdress [:D]

Back
Topp