Erfaring fra min oul

Tone

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Var inne i en knapp halvtime, beskjed om at alt var bra og at hun trodde det var en jente men ikke sikker, lite informasjon, ingen mulighet til spørsmål eller sånn, og rett ut igjen. Ikke akkurat det jeg hadde forventet! I tillegg synes jeg hun oppførte seg skikkelig sært! Mange rare kommentarer underveis og gjorde til stemmen når hun snakket om baby, mest av "tvang" for å være koselig. Mulig jeg overreagerer og hadde feil forventninger, men sånn var mitt møte med oul!

Virket mest som hun bare ville hjem og bli ferdig for dagen. (Kom inn kl 13.30)
Når de ved utgangen skulle ha 50kr for filmen med 5 prikk like (og dårlige)bilder ble jeg ikke akkurat mer imponert.
Måtte bare lette på trykket her, jeg ble bare så forfjamset der og da.

Huff nei det hørtes ikke ut som en god opplevelse :(
Du vil ikke vurdere en privat ul-time da?
Der tar dem seg tid til deg og du får som regel veldig gode bolder evt video med deg ;)

Åhh såå kjedelig! Har vært fornøyd både ved Ullevåld og Drammen før, snart skal vi teste ut Tønsberg. Håper du får en bedre opplevelse om du velger å gjøre det privat.

Skal til privat ul for å bekrefte kjønn ja. Og for å få noen bilder å vise frem. :cool:
Oul er jo først og fremst for å sjekke at baby har det bra, så jeg forventet jo ikke mye titting på baby, men mer informasjon.
Uansett, skal ikke dit igjen i senere svskap.

Esj... Korfor jobber slike folk i et slikt yrke??? Irriterer meg! Er en så utrolig viktig periode i livet. Og alt er like viktig.
Håper dere bestemmer dere for en privat ul og slik at dere får den opplevelsen dere fortjener! ;)

Så trist. Ville nok også vurdert et privat time. Eller klaget til jormor, så kanskje hun henviser deg til en annen?

For en opplevelse! Hadde ikke godtatt det! Var inne selv i nesten 1 time,hun tok seg god tid meg og sjekke alt på babyen,og fikk 4 av de beste bildene hun tok,måtte ikke betale noe..

Jeg hadde klaget og bedt om en ny UL! De skal ikke oppføre seg slik!

Så kjedelig opplevelse! Det skal da ikke være sånn!
Dette er jo noe alle gravide gleder seg til. :-)

Back
Topp