Erfaring Brio Primo bilsete

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen som har erfaring med dette bilsetet? :)

Vi hadde det. Veldig fornøyd. :)

Flere? :)
Blir på en måte skeptisk fordi det er så billig, men ser jo ut som det har kommet bra ut i tester:)

Vi hadde det til yngste og var veldig fornøyd med det. Det har kommet bra ut i tester ellers hadde ikke vi kjøpt det heller. Tester sier mer enn prisen synes jeg. :-)

Hvilket sete har dere hatt etter dette da? Som passer på samme base:)

vi har hatt og veldig fornøyde

Jeg hadde det til de to eldste, det var lett i vekt, lett å montere og babyen satt veldig godt i det. Har heldigvis ikke prøvd det i kræsj... ;)

Til minsten kjøpte vi maxicosi, og syns ikke det var like brukervenlig.

Last edited:
Hadde det, og var fornøyd. Babyen satt godt i setet, og setet var lett å bære med seg. Tok ikke stor plass!

Dette er ikke Forbrukerrådet sin liste, men tyske adac, som igrunn er eneste store uavhengige testaktør i Europa. (Og svenske plus-testen, men den tester kun belastning på nakken)

Dette er ikke Forbrukerrådet sin liste, men tyske adac, som igrunn er eneste store uavhengige testaktør i Europa. (Og svenske plus-testen, men den tester kun belastning på nakken)

Ok :)
Skal se om jeg klarer å finne de når jeg får sjekka pc igjen. Men det var ikke mange tester jeg fant på den, så veldig glad for at du legger ut denne også;)

Det jeg har funnet er positivt, men litt derfor jeg spør om erfaringer og:D

Vi hadde det til vår første datter, og var veldig godt fornøyd. Kjempekjekt spebarnsinnlegg, og kjempegrei solskjerm som også hjelper imot regn. Det fungerer topp med base og passer rett på understellet til sing vogna. Kjempegreit!

Back
Topp