ere

lulunaja

Første møte med forumet
Hei på dere.
Var på kontroll i dag. Men jeg er bare 8uker på vei da, så jeg tok ikke noen blodprøver. Men han sjekket blodtrykket, urinen og klemte litt på magen. [;)] Det er alltid morsomt å gå til legen første gang og få helsekort, bok og alt det der.

Dette er mitt andre svangerskap så nå vet jeg litt mere hva jeg går til, men jeg føler likeveld at det er noe jeg har glemt siden sist. Det er jo fire år siden sist... Jeg er bare litt utolmodig og ønsker å få mage og være lengere på vei enn jeg er...[:D] Det er jo så morro å være gravid. Jeg var kjempeheldig forrige gang som ikke var så mye kvalm, men denne gangen har jeg vert litt dårligere. Mere kvalme og kjempetrøtt[&o] Har hatt litt deprisjoner også desverre. Er det noen flere her som har termin i januar/februar? Ellers er jeg veldig glad for å snakke med andre også med termin når som helst... [;)]

Ps. Bildet er meg og min sønn på snart fire år. Litt sofakos er ok [:)]

Hei på deg![:)]
Gratulerer med graviditeten og velkommen hit! Det er veldig ålreit å treffe andre i samme situasjon og utveksle litt erfaringer og diskutere litt...
Jeg har termin i januar,- foreløpig 28. Jeg skal på min første kontroll til mandag. Det blir greit å få graviditeten ordentlig bekrefta liksom...
Moren min var frisk som en fisk når hun gikk gravid med storebroren min, men når hun gikk med meg var hun skikkelig dårlig... Svangerskapene var så ulike at hun var sikker på at jeg var ei jente og det var jeg jo!
Så hvis du var veldig frisk med første og dårlig nå....kanskje det samme skjer med deg!! [:)]
Kjenner meg igjen i det du sier om at selvom det er ditt andre svangerskap, så er det mye du har glemt,-sånn har jeg det også. Og jenta mi er bare 14 mnd! Men jeg merker at ting dukker opp igjen etterhvert, når jeg leser bøker osv...
Som du sier det er jo så moro å være gravid! Helt fantastisk! Gleder meg så til magen kommer jeg også! Den kan godt komme i morgen for min del!
Lurer på om vi kommer til å kjenne bevegelsene til babyen tidligere denne gangen, sist kjente jeg dem i uke 18...
Koselig bilde av deg og sønnen din forresten...
Masse lykke til videre i graviditeten!
Klem fra meg [;)]

Så gøy,gratulerer så mye...
Her venter vi barn nr 3,med en forventet termin 15.Januar![;)]
Så er litt foran deg bare da. He,he kanskje stemmer som tyren78 her sier ang kjønn...
Med første her var jeg mye dårlig og uopplagt-det var ei jente,med nr 2 så var alt en "lek"-og det var gutt...Denna gangen er jeg uopplagt,og har vært mye kvalm-så kanskje det er ei lita tulle på vei!?[8|]
Uansett,så ønsker jeg deg et videre fint svangerskap...[:D]
Så snakkes vi sikkert...
*Og til tyren78-ang å kjenne bevegelsene til den lille tidligere denne gangen,så stemmer nok det.Du vet hva du skal kjenne etter denne gangen liksom,mener jeg kjente et par spark med nr 2 her rundt 14 uker...Så det er jo bare å vente,så kommer det![;)]

Back
Topp