bebi Elsker forumet 11 Jul 2007 #1 det skadelig for de små å se litt på tv innimellom??hender jeg må avlede Malin med den omm morran når jeg lager froksten hennes..
det skadelig for de små å se litt på tv innimellom??hender jeg må avlede Malin med den omm morran når jeg lager froksten hennes..
~Milla~ Forumet er livet VIP 11 Jul 2007 #2 Oliver vrir nesten hode rundt han hvis jeg setter han med ryggen mot tv[:D]
M MV07 Gift med forumet 11 Jul 2007 #3 Godt å se at det ikke bare er jeg som distraherer Malin med tv :) Er kjempe opptatt av den!
E elispk Elsker forumet 11 Jul 2007 #4 tror ikke de er noe skadeli!:) e jo kjempe spennende med alle fargene og bevegelsene:) mathias elsker å sitte å se på tv:)
tror ikke de er noe skadeli!:) e jo kjempe spennende med alle fargene og bevegelsene:) mathias elsker å sitte å se på tv:)
renagro Elsker forumet 11 Jul 2007 #5 ORIGINAL: Sneipelur ORIGINAL: Mirage håper ikke det, Erik er en TV-slave [:-] thihi [:D] det er Kasper også[8|] Elias å[:)]
ORIGINAL: Sneipelur ORIGINAL: Mirage håper ikke det, Erik er en TV-slave [:-] thihi [:D] det er Kasper også[8|] Elias å[:)]
V venoka Elsker forumet 11 Jul 2007 #7 ORIGINAL: veslejinta Oliver vrir nesten hode rundt han hvis jeg setter han med ryggen mot tv[:D] Mie å, må le av henne hver gang[:D]
ORIGINAL: veslejinta Oliver vrir nesten hode rundt han hvis jeg setter han med ryggen mot tv[:D] Mie å, må le av henne hver gang[:D]
Kaoleena Elsker forumet 12 Jul 2007 #9 En jeg kjenner stilte dette spørsmålet til en litt eldre helsesøster... Vet dere hva svar hun fikk???[8D] Det er ingenting i veien for at hun ser på TV, men pass på hva hun ser på....[:D][:D] Hehe... Akkurat som en liten baby er bevisst på hva den ser på TV...[;)]
En jeg kjenner stilte dette spørsmålet til en litt eldre helsesøster... Vet dere hva svar hun fikk???[8D] Det er ingenting i veien for at hun ser på TV, men pass på hva hun ser på....[:D][:D] Hehe... Akkurat som en liten baby er bevisst på hva den ser på TV...[;)]