Er vordende far ''medlidenhetsgravid''?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Har han lagt på seg noe i løpet av svangerskapet i takt med deg?

Min har det. :P
Han har anlegg for å legge på seg og har en ''stor'' kraftig kroppsbygning til vanlig.
Han har lagt på seg ca 10 kg nå og gått fra å være normal til å bli litt ''mykere'' rundt magen og brystkassen. ;)

Ja.. Min mann er blitt skikkelig søtsugen om kveldene... Har lagt på seg a 5 kg. Men han har godt av å legge på seg litt. Vi veier vel kansje like mye nå.. Hihihi

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Tror ikke det. Men skal ikke svare med 100% sikkerhet da han fra før har litt pondus og ikke liker å snakke om vekt :confused:

Nei, min er lika liten og tynn :P Stilk på noen å 50 kilo.
Han hadde hatt så godt av å legge på seg litt, men han får det ikke til.

I dette svangerskapet har min kjære ikke lagt på seg noe, men med gutta la han på seg en god del gitt!

Den gangen bodde vi i Oslo og jeg når jeg fyste på dougnut eller pommesfrits løp han ut å kjøpte. Da han kom tilbake var det selvfølgelig noe annet jeg fyste på. Vi kaster kronikken mat så da måtte han spise det....?!?!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Min mann er også ganske kraftig bygd. Han var nok litt "sympatigravid" i begynnelsen, men nå har alle de kiloene forsvunnet igjen.

Nei, han har faktisk heller gått ned i vekt.

Gammel overtro sier at venter man gutt legge pappa på seg venter man jente holde Pappan seg. For oss stemmer det- hva med dere?

Gammel overtro sier at venter man gutt legge pappa på seg venter man jente holde Pappan seg. For oss stemmer det- hva med dere?

Stemmer her i gården men hos en venninne var det motsatt. Han ble gigantisk under det første svangerskapet og la ikke på seg noe med gutten i magen som var nr. 2.

Nei, han er helt på den andre siden...
Han føler at han må ta mer vare på datteren vår enn meg. Hi hi! :p
Han og datteren vår sitter og koser seg med godis, smultringer, is og kaker, sushi... Men jeg har ikke lyst på.
Men ingen av de har lagt på seg likevel. Og jeg har gått opp 5,5 kg. Kanskje litt mer nå da.

Det er jo fint at han tenker mer på datteren vår enn meg da, så slipper jeg å ha dårlig samvittighet overfor henne, men har jo det av og til likevel. Hadde vært fint med litt mer medlidenhet, men han tenker at jeg har gjort det her før, og at det er lite han kan gjøre. Forrige gang var han litt mer ivrig på å kjenne spark osv. Nå tror jeg ikke han trår ordentlig til før lillesøster kommer.

Han spiser som en hest,men kiloene viser verken på han eller på vekta :s

Back
Topp