er virkelig mulig???

hamarjente

Forelsket i forumet
hørte for en stund siden om et foreldrepar som dro fra babyen sin om natta...mora dro på pub og sånn og drakk seg full ofte.mens faren dro ut for å kjøre og hente henne.og da lå babyen igjen hjemme.det de selv mente var visst at det ikke gjørde noe om de dro for babyen sov jo uansett....herregud sier jeg bare..ALDRI;ALDRI i verden om vi noen gang kommer til dra fra marcus og la han være alene.(med mindre han hadde vært 15 år)blir så provosert av sånne ting jeg...tenkt om huset hadde begynt å brenne eller noe.da sitter dem vel igjen med god samvittighet etterpå.

Foreldre som klarer og gjøre noe slikt, trur jeg ikke har samvittighet.....[:@] det går virkelig ikke ann!!

Huff tragisk å høre om sånt! Og tenk på alt det som ikke kommer frem da som skjer?!!
Noen skulle virkelig ALDRI hatt barn..

Uffameg! Fælt sånne ting,er nok desverre mange sånne tilfeller rundt om kring! Får så vondt i meg!!!!![:(]

skjønner ikke at folk kan være sånn...[:@][:@]

Er noen som mangler litt oppi toppen [:'(]

galskap... kommer ikke på noe mer å si... helt rystet jeg...

Hvordan går dette da??? Hadde aldri tot å reist fra Sander i det hele tatt jeg.. eneste øyeblikkene han er alene er når jeg løper ut i postkassen og inn igjen..

når vi har samboers datter som er 7 går jeg ikke tur med hunden vår engang når hun sover han får tisse i hagen også går jeg når sambo kommer hjem.. hun hadde jo blitt livredd hvis hun våknet og var alene... noen foreldre burde vel tatt en iq test før de fikk barn

Får helt vondt når jeg hører om sanne dritt foreldre!!![:@]
Alle skulle gått igjennom en test før de fikk unger for og se om de er skikket til det!!
Forbanna idioter!!

Skulle fått seg en lærepenge disse her![:@]

Back
Topp