Er vi mange ivf-ere her?

Gledeståre

Gift med forumet
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Bare lurer, for det kan være fint dele erfaringer :happy:.

( Icsi her da )

1

Jeg har flere både fersk og fryseforsøk bak meg. Denne gangen er det frys fra et forsøk i juni.

Ivf her også! Gravid etter fryseforsøk i naturlig syklus. ❤️

Er det flere som har hatt frys i styrt syklus denne runden? Evt tidligere?

Jeg går på 3x2 mg progynova og 2x 400 mg cyclogest og skulle slutte på de ved inngangen til uke 9, altså bare 8 uker på veg.

Gulp :nailbiting:, er ikke det veldig kort tid. Mente det var til uke 10 sist....

Så nå lurer jeg veldig på hvordan det er med dere andre, hvor lenge skal dere bruke medisiner ( hvis dere hadde innsett i styrt syklus altså ) ?

Er det flere som har hatt frys i styrt syklus denne runden? Evt tidligere?

Jeg går på 3x2 mg progynova og 2x 400 mg cyclogest og skulle slutte på de ved inngangen til uke 9, altså bare 8 uker på veg.

Gulp :nailbiting:, er ikke det veldig kort tid. Mente det var til uke 10 sist....

Så nå lurer jeg veldig på hvordan det er med dere andre, hvor lenge skal dere bruke medisiner ( hvis dere hadde innsett i styrt syklus altså ) ?

Frys i styrt syklus, og skal gå på progynova og lutinus til uke ti.
Har hatt styrt syklus på alle fryseforsøkene jeg har hatt og mener jeg skulle gå til uke ti da også (to forskjellige klinikker)

Frys i styrt syklus, og skal gå på progynova og lutinus til uke ti.
Har hatt styrt syklus på alle fryseforsøkene jeg har hatt og mener jeg skulle gå til uke ti da også (to forskjellige klinikker)

Takk for svar.
Ja, det var det jeg fikk beskjed om sist mener jeg.....
Spurte for sikkerhets skyld om ikke det var litt kort, men nei da sa hun sykepleieren, det skulle være godt innafor.

Syns det virker litt kort jeg da..

Har litt ekstra medisiner og det skader ikke ta litt lenger da i og med det virker som det er flere som tar til uke ti.

ICSi her og. Gravid på ny med vårt siste egg :) Samme uttaket som vi fikk vår datter i 2015. Hun er fra ferskt forsøk, men nå er jeg gravid på fryse forsøk. Brukte Letrozol og Pregnyl. :)

Back
Topp