Er vi mange "fra" Vesterålen her ?

linnh85

Glad i forumet
Er vi mange som skal ha januarbaby i Vesterålen ? :)

Skal føde der, men bor i Lofoten selv :)

Ååååh :) Har du født der før siden valget falt på Stokmarknes ? ☺️

Fødte på Gravdal sist. Velger Nesset nå mest fordi jeg ønsker å ha epidural tilgjengelig, i tilfelle jeg får behov for det. Tror egentlig ikke jeg ville oppfylt selekteringskriteriene til Gravdal uansett, i forhold til bmi. Siden de ikke har full beredskap er de mer selektive på hvem som får føde der.

Fødte på Gravdal sist. Velger Nesset nå mest fordi jeg ønsker å ha epidural tilgjengelig, i tilfelle jeg får behov for det. Tror egentlig ikke jeg ville oppfylt selekteringskriteriene til Gravdal uansett, i forhold til bmi. Siden de ikke har full beredskap er de mer selektive på hvem som får føde der.
Aha :) Æ har ikke født her før, fødte gutten min i Narvik :p så blir spennende å forholde mæ til nytt sykehus :)

Aha :) Æ har ikke født her før, fødte gutten min i Narvik :p så blir spennende å forholde mæ til nytt sykehus :)

Så veldig greit ut, og hun jeg snakket med var i alle fall veldig hyggelig. Men det jeg er mest spent på er egentlig om jeg slipper å dele rom med noen, for det syns jeg er sykt teit på barsel. Så lite søvn som man risikerer i utgangspunktet, og så må man kanskje ligge å høre på noen andres baby hele natta? Ikke greit! :o

Back
Topp