Er vi her ikveld jenter eller??

KathMor

Forumet er livet
Jeg sitter her med colaglasset jeg da, og strikketøyet [:)]

Hadde lyst til å se Marley & Me i kveld, men blir å se den i morra kveld tror jeg... Når jeg er litt sån trøtt og lei så hjelper deg filmen meg med å se ting på en sånn fin og god måte - den rører virkelig ved meg den filmen, så den er altså god å se på sånne trøtt-og.sliten dager [:)]

Så sitter jeg KONSTANT kikker på der vi skal dra i sommer, jeg er jo bare MAX gira *ler*

Så jo utrolig fint ut dit dere skal, så skjønner godt at du må kikke på det [:D] Gleder meg til vi skal bestille tur!

I kveld blir jeg nok ikke så mye her inne... Har laget salat som jeg og mannen skal spise snart. Og så er det Idrettsgalla på tv og vi skal se en film som heter Snabba Cash. Håper den er bra!

Kos deg med colaen, Kathmor! [:)]

jeg er her, skal slå på episode 6 av sex og singleliv,kooooser meg når jeg ser på det,og er så deilig og vite at jeg har maaaange episoder igjen!!! [:D]

Jeg har skjært opp kålrot,gulrot,agurk og blomkål i strimler nå,så har jeg holiday dip og pepsi max ( pluss litt nøtter ved siden av)

så nå skal jeg slappe av etter en hektisk dag...
[:)]

jeg var like gira, jeg kan vel nesten alt utenat om de sunwing hotellene og plassene rundt hehe

hei[:D]
jeg er her, sambo er på fest og jeg sitter å spiser smågodt og drikker brus med fyr i peisen, tenkte jeg skulle sjekke om det var noen bra filmer på canal+ eller tv1000 i kveld, men er som oftest mye rart eller noe som går omigjen og omigjen.
Strikke ja[:)] det tror jeg at jeg skal begynne med, mamma og svigermor er jo noen resre men det er jo moro å gjøre noe selv også da.
marley&me er så fiiin forresten.
Vi skal til tenerife i 2 uker vi, om to uker[:D][:D][:D][:D]

innom en bitte liten tur....så er det sofa kroken under pleddet litt også nattan....hellvettes bihulebetennelse...så det gjør vondt og se på tv og pc. [:'(] synes veldig synd på seg selv[&o]

jeg ser film med 1,5 øyner[8D] har glemt å kjøpe noe lørdagskos som helst [&o][&o][&o] synd i meg[&o][&o]

Åja - stemmer det! Nå har jeg og svitcha til idrettsgalla´n [:D]

Ååhhh schnuppa, skjønner godt du synes synd på deg selv.. bihulebetennelse er noe dritt, det presser noe homla på i panna - VONDT [:'(]

Tjukka - du har virkelig ALL MIN MEDLIDENHET [:(] NULL GODIS på lørdag er mildt sagt krise!!!!!!!

Takk kath....sprenger egentlig i hele tryne, til og med i kjever. Har det ikke gått over innen mandag må jeg til lege og få antibiotika, hatt det i en uke nå..Dritt...[:'(]

Og sender over noen sjokolade kuler til tjukkaa! [;)]

Vi har kommet hjem fra en tur i bergen, besøkt svigers[:D]
Eirik driver å pusser opp badet, og jeg sitter i stoler å drikker julebrus og spise sjokoladekake som jeg har baket i dag[;)]
gomle i meg nå som jeg kan, snart blir det hardtrening[&:][:-]

ORIGINAL: schnuppaluppa

Takk kath....sprenger egentlig i hele tryne, til og med i kjever. Har det ikke gått over innen mandag må jeg til lege og få antibiotika, hatt det i en uke nå..Dritt...[:'(]

Og sender over noen sjokolade kuler til tjukkaa! [;)]

åååååå tusen takk schnuppa! og masse god bedring til deg![:D]

Kath: I KNOW!!![:o]

Back
Topp