Er VI gravide eller er DU gravid?:)

Bringebær

Gift med forumet
Nå har vi jo snakket om gubben er med på kontroller. Er jo så i tiden å dele alt;) Men hva mener dere? Er du gravid eller er dere gravide? Hehe. Her er det meg og bare meg som er gravid. Men som går til jordmor meg som har kvalme og bekkenløsning. Han er med på fødselen og gleder seg så klart veldig til nr tre. Vi skal ha barn men, bare meg som et gravid:)

Det er nok bare meg her i gården også, ser at han blir litt små irritert over at jeg er dårlig og at det faller mere på han, både husarbeid, matlaging og barna.. Men som jeg sier til han, så er dette hans egen feil.. hadde han passet bedre på snabelen sin så hadde vi ikke vært i denne situasjonen :laughing025 Men det var også han som hadde begynt å snakke om å få nr 3 så han gleder seg nok litt mere enn meg(enn så lenge) til babyen kommer :)

Sier og at vi er gravide. Vet ikke helt hvorfor det, men noe samboeren begynte med tror jeg :-p

Vi er på ingen måte gravide, det er det jeg som er:-)

JEG er gravid!! Gravid = tilstand, hvor man bærer et barn i sin mage.. og det håper jeg inderlig ikke at min samboer gjør...:p hehe, neida.. men jeg er gravid ja, og VI venter barn sammen :) VI skal bli tobarnsforeldre :)

Det er nok bare meg her i gården også, ser at han blir litt små irritert over at jeg er dårlig og at det faller mere på han, både husarbeid, matlaging og barna.. Men som jeg sier til han, så er dette hans egen feil.. hadde han passet bedre på snabelen sin så hadde vi ikke vært i denne situasjonen :laughing025 Men det var også han som hadde begynt å snakke om å få nr 3 så han gleder seg nok litt mere enn meg(enn så lenge) til babyen kommer :)[/quote Sånn som dette har jeg det også :-(

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Jeg er gravid. Han er ikke med på noenting, bortsett fra fødselen. Vi skal ha barn :-)

Dersom han er tilstede når jeg forteller noen at vi skal ha nr 2, så sier jeg at VI er gravide. Dersom jeg er alene så sier jeg at jeg er gravid. Står liksom ikke i heisen på jobb og sier til en bekjent at VI er gravide, da sier jeg at JEG er gravid ;)

Her er det jeg som er gravid, men hender noen få ganger at han sier vi :)

Jeg synes personlig det er veldig rart når menn forteller at de er gravide. Dette er jo en tilstand de aldri kan komme i... Da synes jeg det er bedre å si at vi venter barn i sammen.

Back
Topp