er vi gale?

Hvis dere er gale, hva skal jeg kalle samboeren min da? Jeg har ikke engang født enda og han har begynt å planlegge tredjemann. Nei, det er nok heller det at vi koser oss så utrolig med barna våre og det er noe man aldri kan få nok av. [:)]

[:D] hehe... nei, vi er nok ikke gale..... ble "kastet ut" her i går kveld, så nå måtte jeg innom en liten tur! men blir nok ikke lenge, har ei lita utolmodig tulle på fanget!
takk til alle de fine tilbakemeldingene, de bekreftet det jeg håpet på!

Kjempe fint med barn tett, men det kan være lurt og snakke med legen om det først. Muligheten for tidlig fødsel på nr 2 er stor vist du ikke venter til alt er på plass inni deg.

Vennine av meg fikk for 3 uker siden og lille jenta var født 10 uker for tidlig, første unge blir 1 år om et par uker. Legene sa til henne at det mest sannsynlig var pga av de ikke ventet et par mnd til før de kjørte på med nr2 at jenta kom så tidlig.

Nå er ikke 10 uker for tidlig så skummelt lenger, men det er uanz ikke så trivelig da.

er nok ikke så lurt å "lure" gubben sin nei...
er derfor jeg blir så verpesyk, siden han også vil! og det har da gått nesten 7 mnd nå, ting må da være på plass nå??
vi får bare la det stå til.
virker som gubben har fått seg ny jobb siden jeg startet denne tråden, er sikkert ett tegn fra oven! hehe..

Back
Topp