Er vi flere som trener her?

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Jeg trener selv en del.. Også tung styrke.. Vet ikke hvor mye jeg kan fortsette med dette.. har PT for tiden , så tenkte å høre litt med han om han har peiling.. Skal vi lage en egen treningstråd hvor folk kan føre dagbok og motivere hverandre? Tenker lavterskel altså.. En liten rusletur kvalifiserer for trening også. ;) Hadde det på Før Svangerskapet med jentene der og det var så gøy.. :)

God ide! Har tenkt på det samme. Jeg kjenner bekkenet allerede så jeg kommer ikke til å trene tungt, men har ikke tenkt å slutte å trene. Men akkurat nå er jeg så vanvittig trøtt og sliten at det skal holde hardt!

Jeg trener to ganger i uken , når det ikke kræsjer med jobb, det er styrke, aerobic og sånn. Kjenner jeg er helt knallhard helt nederst i magen nå så lurer på hvordan det skal gå videre. Jeg kommer til å fortsette å trene men ikke i samme tempo som før

Jogger litt, men får smerter i magen nå så jeg har ikke turt.

Fikk pt timer til bursdagen(samme dag som positiv test:p) men vet ikke helt når jeg ska starte:p

Hvertfall vente til formen er litt bedre:)

Jeg trener spinning og bodypump en gang i uka. Tenker å fortsette med det så lenge jeg orker og legen syns det går. Men merker at jeg blir fortere andpusten.

Jeg trener mye (styrketrening ca 5 ganger i uka) og jogger meg en tur i skogen med jevne mellomrom. Løfter også veldig tungt (er liten av vekst, men trent styrke over lang tid). Har ikke turt å trene fullt enda og vet heller ikke om jeg kommer til å løfte fullt gjennom svangerskapet. Men kommer til å trene jevnlig så lenge jeg ikke blir veldig dårlig (hatt alvorlig hyperemesis i mine tidligere svangerskap). Blir både styrke og jogging, men mye lettere vekter enn jeg pleier :)

Jeg pleide å trene hard styrke 1-2 dager i uka, men har ikke turt etter at jeg fikk positiv test. Tenkte å starte smått for meg selv med styrke om noen uker :)

Jeg trener CrossFit og håper å kunne fortsette med det en stund til :) rådførte meg med instruktør i går, og så lenge man lytter til kroppen er det bare bra å trene.

Jeg trener :) Prøver å få til svømming en gang i uka i allefall. Ellers blir det varieriasjon: styrke, zumba, spinning og gåturer.

Ja! Noen som bor i Oslo? Jeg trener tungt styrke og mye løping. Nå har jeg vært kvalm en stund men håper på å begynne igjen før uke 12 :)

Jeg trener til vanlig, og har nettopp funnet ut at jeg er gravid (5+0). Har vært influensasjuk i 8 uker, så har ikke fått trent på 8 uker. (fullstendig abstinenser!!) Men så snart jeg er kvitt influensaen, så går jeg tilbake til trening så lenge kroppen tillater. Jeg trener i utgangspunktet ved å gå 2-3 tøffe fjellturer i uken og 1-2 styrketreninger. Kanskje jeg slår til med en joggetur (hater å jogge!) også.

Spent på å se hvor mye jeg orker i graviditeten :happy:

Jeg trener crossfit ca 5 ganger i uka. Akkurat holder jeg fortsatt på å bli frisk etter lungebetennelse,så blir ikke så mye trening akkurat de nærmeste dagene. Men ellers håper jeg at jeg er i form til å trene hvert fall noen ganger i uka svangerskapet gjennom,men det får kroppen bestemme:)

Skulle ha sprunget toughest nå i mai,men det kommer jeg til å avlyse...

Så gøy at vi er flere.. Trente til uke 32 ca sist gang.. Da fikk eg så mye kynnere att eg måtte gi meg.. Så ble gåturer siste 8 ukene.. :) Da lager eg en tråd med treningsdagbok da.. :) Så kan folk som vil hive seg med..

Back
Topp