Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh, det hørtest deilig utJa, men samboer er bare borte 10 dager da. Er da alene med to på 9 og 3 år![]()

men pga all jobbingen hans så kan det ofte bli utfordrende med aksjelegging...
Ja det skjønner jeg! Hørtes mye ut med 5 ukerÅhh, det hørtest deilig ut
Har en drøm om at min sambo skal få jobb med 2uker på og 4 uker fri!
Hvordan synes du aleneperiodene er?

Ikke direkte gressenke i den forstand.. men jeg er gift med en arbeidsnarkoman. Vi ser han stort sett hver dag, han pleier å komme innom for middagmen pga all jobbingen hans så kan det ofte bli utfordrende med aksjelegging...
Det må være veldig frustrerende for dere når mennene reiser bort i flere dager/uker![]()
); men har vært i to omganger med gubben.. og det har ikke alltid vært så lett å få lagt inn aksjer når han "skal bare" stå opp klokken fire og jobbe i 12 timer pluss, liksom... 

Godt å høre jeg ikke er aleneHaha, sånn er det her også.
Nå er ikke jeg prøver igjen atm (baby er 10 dager gammel, kan vente LITT); men har vært i to omganger med gubben.. og det har ikke alltid vært så lett å få lagt inn aksjer når han "skal bare" stå opp klokken fire og jobbe i 12 timer pluss, liksom...
Nå har vi heldigvis egg på frys, trenger ikke legge inn så mye aksjer da![]()
kommer som regel hjem etter jeg har sovnet og står opp før meg, må liksom planlegge godt for å få det til å passe den dagen el skjer 

Godt å høre jeg ikke er alenekommer som regel hjem etter jeg har sovnet og står opp før meg, må liksom planlegge godt for å få det til å passe den dagen el skjer
Åå gratulerer så mye med en litennyt barseltiden
Haha, så greit med egg på frys, det hørte mye enklere ut![]()

Min er borte 5 uker og hjemme 5 uker. Av og til litt lengre hjemme i juletider og om båten skal på verkstedHvor lenge er han hjemme mellom hver gang?
Her er han bortreist på jobb 1 uke og fri 1 uke. Merker ikke store forskjellen når han er borte, annet enn friheten på kveldstid.
Ja det skjønner jeg! Hørtes mye ut med 5 uker
Jeg syns de 10 dagene til tider er mer enn nok... alt etter hvor travle hverdagene er såklart. Alt i alt går det greit, da jeg er innstilt på det og "bare må" finne meg i dethvordan det muligens vil bli med evt 3 barn, er en annen sak
Håper drømmen din går i oppfyllelse før dere har fått 3 barn![]()
Ikke direkte gressenke i den forstand.. men jeg er gift med en arbeidsnarkoman. Vi ser han stort sett hver dag, han pleier å komme innom for middagmen pga all jobbingen hans så kan det ofte bli utfordrende med aksjelegging...
Det må være veldig frustrerende for dere når mennene reiser bort i flere dager/uker![]()

Ja, det blir litt sånn. Her har det vært max 3 dager mellom sex og el, så jeg burde nok hatt en sjangse. Vi prøver på nr 3 i pp 5 nå, håper den sitter denne gang. Jeg begynner å bli veldig lei all denne planleggingen og telling på dagerHar blitt et par sånne.. "jaja, den runden for fem dager siden får vi bare håpe holdt, da......."
blir jo selvsagt ikke det samme som uker borte av gangen, men det blir likevel et par EL som blir tilnærmet utelukket pga manglende aksjer likevel. Og her er jo sjansene relativt lave fra før av. Men igjen, egg på frys igjen, så KAN jo få satt inn etterhvert.. (om ca et år ish, for kravet er 3 menstruasjoner i syklus og helst ikke mer enn 2-3 amminger for dag..).
Men ja. Egg på frys ER litt enklere, når man først har kommet dit at man har egg der å ta av. Den der prøve i minst 1 år + medisiner+ uttak først, er ikke like enkel, da..![]()

HeheHahah, her måtte jeg dra godt på smilebåndene! Fordelen med at min er bortreist er at når han har fri så er han her fullt i 5 uker, og jeg får veldig mye slack![]()

Ja, det blir litt sånn. Her har det vært max 3 dager mellom sex og el, så jeg burde nok hatt en sjangse. Vi prøver på nr 3 i pp 5 nå, håper den sitter denne gang. Jeg begynner å bli veldig lei all denne planleggingen og telling på dager
Det er godt du har flere igjen på frys, så det blir lettere når/om dere vil ha flere![]()
Uff det var lenge! Jeg har ingen grunn til å klage, ser jegDa burde det jo gå, ja.
Ofte har det jo gått greit med aksjer, en og annen gang uten..men vi var jo uten prevensjon i sånn 1,5 år før ivf-uttak. Så..å prøve selv er litt lost cause.![]()
jammen godt det finnes hjelp å få 

Uff det var lenge! Jeg har ingen grunn til å klage, ser jegjammen godt det finnes hjelp å få
Våre 2 første satt på første pp, så det hjelper ikke på tålmodigheten
Mannen sa da jeg fikk tr sist "hvofor blør du? Vi hadde jo sex da du hadde el. Du tok nok feil da" hahaha![]()