Er vi en "treig" gjeng??

Miss Independent

Elsker forumet

eller er det slik at babyene trives så godt i magen at de ikke vil ut?! 

hehe...ikke misforstå, babyene kommer ut når de klare og når kroppen er moden. Men jeg må innrømme at jeg forventet at flere (enn 6 stk) ville født til nå. For eksempel de med termin i begynnelsen av september (1. eller 2. uken i sept.). Hvordan går det med dere?

Kanskje neste uke braker det løs for mange?! 

Kanskje de som har termin tidlig i september føder på overtid og de med termin sent i september føder før så får alle samtidig? ;) Hehehe... 

lillepolly skrev:
Kanskje de som har termin tidlig i september føder på overtid og de med termin sent i september føder før så får alle samtidig? ;) Hehehe... 

hehe..tanken har slått meg ja

Hehe, har tenkt tanken selvPå august forumet kom mange av babyene i juli. Fint at babyene holder seg inne til termin, ikke det, men! Jeg har termin den  13 september og må si meg glad for at jeg slipper og gå  lenger enn til den 4 september, da jeg skal ha planlagt KS! Har hatt vondt siden uke 30-31. Vonde kynnere, mensensmerter og vondt i korsryggen+bekkenløsning fra uke 14. Er så sliten og lei nå!

mammatil2prinsesser skrev:
Hehe, har tenkt tanken selvPå august forumet kom mange av babyene i juli. Fint at babyene holder seg inne til termin, ikke det, men! Jeg har termin den  13 september og må si meg glad for at jeg slipper og gå  lenger enn til den 4 september, da jeg skal ha planlagt KS! Har hatt vondt siden uke 30-31. Vonde kynnere, mensensmerter og vondt i korsryggen+bekkenløsning fra uke 14. Er så sliten og lei nå!

Huff, godt å vite at det snart er over da og at du slipper å gå på overtid! ;)

mammatil2prinsesser skrev:

Du er heldig som vet datoen, og skjønner godt at du er sliten. Har bare hatt problemer med bekkenet en måneds tid, og jeg syns det har vært lenge nok.

Jeg har termin 8. september, men pappa'n er ikke hjemme. Han skulle egentlig ha kommet hjem nå i kveld, men så ble det tirsdag i stedet,så jeg håper det drøyer noen dager til, men så kan det lille nurket mitt godt komme. Jo mindre han er, jo bedre for mamma, tenker jeg..

I morgen skal jeg på UL og sjekke vekst, så jeg håper ikke han er så forferdelig stor. Lå akkurat på gjennomsnittet ved sist sjekk. Gleder meg til å titte innom igjen!

Det er fleir babyer som er født. Dei er på FB.. Og syns dei kan sende meg PM om dei har født dersom dei er her inne, for det vil bli masse å halde styr på etterkvart.. :)

Er nok mange som ikke er aktive her på babyverden selv om de står på terminlista tenker jeg..

Jeg er vel en av de få som ikke er på fb-gruppa, så da får jeg ikke med meg hva som skjer der.

Sorry, men er de ikke på BV (aktiv her inne) eller informerer oss andre som er her inne også så "teller" det ikke for meg. Jeg er også en av de få som ikke er på FB-gruppa.

Men gratulerer til de som har født - på FB. 

8 dager til termin, men ingen tegn til at babyen har tenkt seg å komme med det første. Sikkert trygt og godt inne i magen, ja!

Hali skrev:

Sorry, men er de ikke på BV (aktiv her inne) eller informerer oss andre som er her inne også så "teller" det ikke for meg. Jeg er også en av de få som ikke er på FB-gruppa.

Men gratulerer til de som har født - på FB. 

Jeg skulle til å skrive det samme. 
Unnskyld meg altså, men om de kun henger på FB-siden og ikke er aktive inne på forumet her så skjønner jeg faktisk ikke poenget med å skulle oppdateres i slike lister. Det er jo ingen her som har oversikt over dem som kun er der inne!

Bare vent, 1 september er det fullmåne, da kommer det nok mange septemberbabyer ut =) De som er på Fb gruppa, som også er på bv, har meldt ifra her også om fødslene slik jeg kan se. På lista i fb gruppa er det født 5 babyer til nå.

Jeg er usikker på hvor mange som er aktive her inne, selv om vi er over 240 på terminlisten. Babyene våre kommer når de og vi er klare;-) Selv er det over 3 uker til termin og forventer noe ovetid!!!

baby2 skrev:
Jeg er usikker på hvor mange som er aktive her inne, selv om vi er over 240 på terminlisten. Babyene våre kommer når de og vi er klare;-) Selv er det over 3 uker til termin og forventer noe ovetid!!!

Forberedt på overtid her også, så jeg havner nok egentlig i oktober

Jeg har termin 3.sep og ingen tegn til at snuppa vil ut ennå, gitt. Var sikker på at jeg skulle få en uke før denne gangen, jeg :p Er ikke innstilt på å gå over, no way! Hehe. Så jeg gir livmora muligheten til å vise litt goodwill denne uka, med slimpropp og rier og det som er - før det braker løs i en rask og ukomplisert fødsel innen helgen er omme..

termin 17 sept.. gikk 13 dager over i forgje svangerskap.. så trur vi blir litt treeeig :p
Men håper å ikke gåå så lenge over denne gangen.. ikke noe gøy å gå over.. men babyen kommer vel ikke ut før den e klar :D

14 dager til termin og kjenner jeg er veldig klar ;-) hadde ikke gjort noe og få en august bebi... Hihi , men kroppen min har født dagen før og to dager etter termin så regner med den føder rundt termin denne gangen også!!

Er ikke på FB gruppa jeg heller, og kan vel kalle meg periodeaktiv her inne :-)
Men skal si i fra når jeg har fått lillegutt :-))

Back
Topp