Er vi dårlige foreldre?

Delightful

Forelsket i forumet
I dag, mens lillejenta var i bhg, dro jeg og mannen ut å spiste noe mat, bare vi to, sånn rundt kl. 15.00, før vi hentet jenta vår ca 16.15...

Ja, hun fikk mat når hun kom hjem, lagde middag til henne :)

Er vi egoistiske som gjør sånn?

nei det syns jeg virkelig ikke [:D]

nei.
slik kan vi finne på også[:)]
hvorfor kjøpte oppvarma ferdigpannekaker til 74 kroner eller kræsja hamburger til 100 kr til et barn når maten hjemme faktisk smaker mye bedre?

Ikke dårlig forelder men Æ villa ikke ha valgt å lagt nå sånn på en fredag[;)] Æ sjer korr sliten ungan e på slutten av ei uke i bhg.. så villa ha valgt å lagt det te ei ainna dag[;)]

hehe nei er jo viktig med kjæreste tid også så :)

ORIGINAL: *Aulile*

ORIGINAL: Jegogde2guttamine

Eh...???

Er det noe å lage en tråd om?????

(Trenger du mye bekreftelse på at du er en god mor???)

Er mye det ikke er vits i å lage tråd om, etter min mening også, så synes du dette blir for dumt, stay away!

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Nei det er dere da virkelig ikke. Er ikke noe verre det enn slik vi gjør det hver fredag. Da får hun middag til vanlig middagstid, og vi spiser middagen vår etter hun har lagt seg[:)]

Vi gjør også slik.. På lørdager [:)]
Vil ha en dag der vi kan kose oss med god mat og voksenprat i fred og ro [:D]

ja da er dere virkelig verdens dårligste foreldre som rett og slett vil barnet vondt!!

Nei herregud..hvilken skade tar barnet av det da??

Dritdårlige foreldre. Fy skamme seg! [:'(]

Jeg skjønte ikke helt problemstillingen jeg.. [X(]

Nei, det syns jeg ikke[:D]

Næmmen så vanskelig det var å forstå for noen da[:-]

Syns foreldre har rett på å ha en sånn dag i ny å ne jeg da.... Dårlige foreldre ; naaai!!

ORIGINAL: Jegogde2guttamine

Eh...???

Er det noe å lage en tråd om?????

(Trenger du mye bekreftelse på at du er en god mor???)

Det satt jeg å lurte på også..

Nei absolutt ikkje, viktig og kose seg sammen berre dokke to og;)
Korfor ikkje når en får mulighet til det?? Viktigt:)

nei, slik gjør vi ofte. For når størstemann er med  så er det et helvete å gå ut å spise.  Han får middag hjemme  sammen med rolige  balanserte ustressa foreldre. Og vi får gå ut å være kjærester. Det er en vinn vinn situasjon for alle.Siden han bare kjeder seg når vi går ut å spiser. Så synes ikke dere er egoistiske.

ORIGINAL: *Aulile*

Back
Topp