Er veldig lettet

snoopy81

Forelsket i forumet
Jeg har ikke postet så mye på forumet i det siste om hvordan i løypa jeg ligger an, nettopp for at jeg har ikke ønsket å ha så mye fokus på det selv.
Men begynte jo som sagt på nytt regime 25 sept, med puregon sprøyter og noen dager etter det på orgalutran.
Var på UL på fredag som var, og nok en gang så viste det mange fine og store eggposer, men for de som kjenner meg fra forrige forsøket så hadde jo jeg det sist også, og fikk bare ut 3 egg.

Idag har jeg hatt uttak og vi fikk ut hele 14 egg Skjønner ingenting, og er bare veldig glad[:)][:)][:)]

Men jeg var visst litt i faresonen for å ha blitt overstimulert denne gangen, så jeg må på klinikken på ons morgen istedet for utpå dagen for å ta blodprøver og UL. Hvis ting ikke er bra, så blir det ikke innsett denne uka. Da må jeg vente en syklus. Skal ringe imorgen og høre hvor mange som er befruktet[:)]

Så jenter....kryss alt dere harfor at det har blitt noen befruktede egg, og at vi får sette inn på ons[:)]

Ser man det, ser man det! Her skjer det saker og ting [:D] Dette blir spennende snoopy'n min [;)] Har ikke turt å spørre deg om så mye her inne i det siste pga "snikerne", men godt jeg fikk en oppdatering fra deg, har vært så spent vet du [;)]

Krysser fingrene så hardt jeg kan for at det blir masse befrukta egg og for at det blir noen på frys denne gangen også [;)]

Spennende dager du har fremfor deg nå snuppa [;)]

Så flott med så mange egg! Får satse på at du ikkje er overstimulert no då og at det vert mange befrukta egg! Fantastisk oppgang i antall egg frå sist gong då! Lykke til!

Så flott! Krysser fingrene for at mange blir befruktet og at du ikke er overstimulert

ORIGINAL: snuppis!

14 egg er veldig bra [:)] Håper at dem deler seg veldig bra og at du får noen på frys [:)] Masse lykke til med telefonen i morgen [:)]

kjempe flott resultat[:D][:D][:D]lykke til som ruger[:D][:D][:D]

Wiiii!! Det var jenta si det!!

Nå krysses alt for i morgen!! [;)]

For en deilig følelse! Nå kan du puste lettet ut. Masse lykke til i morgen, dette blir spennende!

ORIGINAL: siwro

ORIGINAL: snuppis!

14 egg er veldig bra [:)] Håper at dem deler seg veldig bra og at du får noen på frys [:)] Masse lykke til med telefonen i morgen [:)]

Tusen takk jenter[:)] Er strålende fornøyd, jeg krysser fingrene og håper godt for begge dagene[;)]

ORIGINAL: fruit

Wiiii!! Det var jenta si det!!

Nå krysses alt for i morgen!! [;)]

[;)]

ORIGINAL: nita_23

Se der snoopy, det var jo kjempe bra! Håper det går bra, og at du får sette inn igjen nå![:)]

Se der ja, satser på at det går greit og at du blir ruger snart[:D]

Back
Topp