Jeg har ikke postet så mye på forumet i det siste om hvordan i løypa jeg ligger an, nettopp for at jeg har ikke ønsket å ha så mye fokus på det selv.
Men begynte jo som sagt på nytt regime 25 sept, med puregon sprøyter og noen dager etter det på orgalutran.
Var på UL på fredag som var, og nok en gang så viste det mange fine og store eggposer, men for de som kjenner meg fra forrige forsøket så hadde jo jeg det sist også, og fikk bare ut 3 egg.
Idag har jeg hatt uttak og vi fikk ut hele 14 egg
Skjønner ingenting, og er bare veldig glad[:)][:)][:)]
Men jeg var visst litt i faresonen for å ha blitt overstimulert denne gangen, så jeg må på klinikken på ons morgen istedet for utpå dagen for å ta blodprøver og UL. Hvis ting ikke er bra, så blir det ikke innsett denne uka. Da må jeg vente en syklus. Skal ringe imorgen og høre hvor mange som er befruktet[:)]
Så jenter....kryss alt dere har

for at det har blitt noen befruktede egg, og at vi får sette inn på ons[:)]
Men begynte jo som sagt på nytt regime 25 sept, med puregon sprøyter og noen dager etter det på orgalutran.
Var på UL på fredag som var, og nok en gang så viste det mange fine og store eggposer, men for de som kjenner meg fra forrige forsøket så hadde jo jeg det sist også, og fikk bare ut 3 egg.
Idag har jeg hatt uttak og vi fikk ut hele 14 egg
Skjønner ingenting, og er bare veldig glad[:)][:)][:)]Men jeg var visst litt i faresonen for å ha blitt overstimulert denne gangen, så jeg må på klinikken på ons morgen istedet for utpå dagen for å ta blodprøver og UL. Hvis ting ikke er bra, så blir det ikke innsett denne uka. Da må jeg vente en syklus. Skal ringe imorgen og høre hvor mange som er befruktet[:)]
Så jenter....kryss alt dere har

for at det har blitt noen befruktede egg, og at vi får sette inn på ons[:)]