Er vel ikke bare meg?

Militærfrue91

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Hver eneste gang jeg kjenner at det stikker og røsker litt der nede, så blir jeg altså så nervøs! Redd for at det skal gjøre mer vondt og vare lenge, og deretter begynne å blø! Blir litt så bekymra for å gå på do noen ganger :p

Har mest lyst til å ligge under dyna og ruge frem til uke 8-9 er passert.

Men man kan jo ikke tenke sånn hele tiden, da blir man jo helt tullete :p

Også har jo disse hormonene begynt å spille inn allerede! Det gjør det jo ikke lettere for hodet å tenke klart :p haha

Regner med at jeg ikke er helt alene med å ha det slik? :)
 
Hver eneste gang jeg kjenner at det stikker og røsker litt der nede, så blir jeg altså så nervøs! Redd for at det skal gjøre mer vondt og vare lenge, og deretter begynne å blø! Blir litt så bekymra for å gå på do noen ganger :p

Har mest lyst til å ligge under dyna og ruge frem til uke 8-9 er passert.

Men man kan jo ikke tenke sånn hele tiden, da blir man jo helt tullete :p

Også har jo disse hormonene begynt å spille inn allerede! Det gjør det jo ikke lettere for hodet å tenke klart :p haha

Regner med at jeg ikke er helt alene med å ha det slik? :)
Kjenner igjen det der ja. Prøver å ikke tenke sånn, og gjøre andre ting som får tankene over på andre ting. Ikke så lett akkurat!
 
Åh gjett om vi er flere ja. Jeg har lyst å gå i hi og ikke røre meg før TUL 31.mars. Murring og menslignende småkramper gjør meg halvsprø. Men jeg hadde det sist og, og det gikk bra, så prøver å roe meg med det.
 
Hver eneste gang jeg kjenner at det stikker og røsker litt der nede, så blir jeg altså så nervøs! Redd for at det skal gjøre mer vondt og vare lenge, og deretter begynne å blø! Blir litt så bekymra for å gå på do noen ganger :p

Har mest lyst til å ligge under dyna og ruge frem til uke 8-9 er passert.

Men man kan jo ikke tenke sånn hele tiden, da blir man jo helt tullete :p

Også har jo disse hormonene begynt å spille inn allerede! Det gjør det jo ikke lettere for hodet å tenke klart :p haha

Regner med at jeg ikke er helt alene med å ha det slik? :)

Blir også nervøs hvis jeg kjenner antydning til smerter! Har hatt noe mensmurringer som gjør meg nervøs :-/ sjekker etter blod på hvert dobesøk :eek: håper lille spiren holder seg fast til nov ❤️
 
Godt jeg ikke er alene om å være småsprø og nervøs..
Nå har jo jeg heller ikke fått en positiv digital enda, venter med neste til jeg er over IKM som er i morgen - Så er liiivredd for kjemisk og føler at tanta står i stuevinduet og kikker inn på meg..
 
Er heeelt lik!! Synes disse første ukene går så seeeeeint! Jeg har også mest lyst å bare ligge å ruge noen uker, ikke gjøre noen ting! Med en gang jeg kjenner litt mensmurringer så er første tanken: åå nei, nå begynner jeg sikkert å blø! Og hver gang jeg går på do må jeg se på papiret når jeg tørker meg... Slitsomt å være sånn, men jeg klarer ikke å la være! Var sånn i forrige svangerskap også...:/
 
Jeg har det også akkuratt sånn som dere! Haha også har jeg lyst til å gå i hi inntil jeg har vært på TUL!:joyful: Aner ikke hvordan det er normalt at ting er når man er gravid:p men beroligende at dere føler det samme som meg:)
 
Godt jeg ikke er alene om å være småsprø og nervøs..
Nå har jo jeg heller ikke fått en positiv digital enda, venter med neste til jeg er over IKM som er i morgen - Så er liiivredd for kjemisk og føler at tanta står i stuevinduet og kikker inn på meg..

Håper hun ikke gjør det da! Du får nok en positiv digital :)
 
Krysser fingra for at hu holder seg borte i 1 år og vell så det, for alle sammen :)
Så enig! Hun er ikke velkommen her!

Skal du teste i dag eller i morgen? Jeg er 8 dpo og prøver å vente med å teste til IKM på mandag.
Kommer meg ikke på apoteket i dag, er hjemme med syk liten jente og mannen jobber seint...
Så da får jeg teste i morgen, da er jeg 15 dpo, så da BURDE digital slå ut..
Jeg fikk svaaaaak positiv strimmel kvelden 9 dpo, men negativ digital 11 dpo - så er redd det er kjemisk..
 
Back
Topp