Er vel egentlig her jeg hører til

Lillefrue

Elsker forumet
Har vært litt vanskelig å vite hvor jeg hører til, for har alltid gått ut i fra å få januar barn.

Termin var 15 januar. Pga to tidligere snitt så ble det bestemt planlagt KS 6 januar. Og det var jo denne datoen som festet seg i hodet.
29. Desember så blir jeg bekymret for lille i magen, jeg syns jeg kjenner mindre liv, spor blødning og menssmerter i tillegg til de kynnerne som alltid er der.
Jeg ringer inn til føden som etter hvert bestemmer seg for å ville ha meg inn til en sjekk.
Ankommer sykehuset ca 15.30 og blir satt til registrering. Der viser det seg at livmoren min jobber hardt. Babyen har det fint, men de tør ikke ta noen sjanser å la meg gå lenger.
Kl 17.30 denne dagen kommer Lucas Evander til verden på keiserlig vis 4190g og 50cm lang, helt perfekt [emoji173]

Så da er det vel hitover jeg skal?! Det føles rart, for hodet mitt sier fortsatt januar. Var jo så innstilt på det. :)
Føler jeg har gjort noe galt, om jeg hadde ventet å ringe, ville ting vært anderledes?!
Men de hadde vel ikke tatt den avgjørelsen om de ikke mente det var det beste for meg å babyen?!

e4455f73acba814304d2b5c17bf5fb9b.jpg

Baby gutten vår [emoji173] romjulsbaby [emoji173]

Velkommen til oss.. kjenner meg igjen. Hadde termin 28 desember og gikk nesten en uke over sist gang.. så hadde tenkt å føde i disse dager. Men jeg fikk min jente 8 desember.. du bestemmer selv hvor du vil være men her er du hvertfall velkommen:) høres ut som at du lyttet til magefølelsen og at din lille (store) bebis var helt klart for å komme ut..:)

Takk dere :) Føler å være på januar da jeg har desember baby blir litt feil for meg.
Og jeg må jo bare stole på at legene visste hva de gjorde da de tok den avgjørelsen. Er bare at noen ganger tar følelsene overhånd.
Prøver å tenke på det med morsfølelsen og at det var en grunn til at jeg valgte å ringe akkurat den dagen, det er bare som sagt alle disse følelsene da.
Barsel tårene gjør det heller ikke enklere :)

Sykehuset tar ikke lett på slike valg og i hvertfall ikke om det er snakk om keisersnitt :) siden du har 2 snitt bak deg og livmoren jobber heftig, så er det jo fare for reptur i livmoren og det var nok derfor de tok det valget også :) så stol på at dette var helt rett :) så velkommen til oss og gratulerer! Jeg var helt sikker på desember baby, men her sitter jeg 6 dager på overtid [emoji14] så sånn kan det gå!

Back
Topp