Er/var du opptatt av årstider?

BølleBella

Elsker forumet
Nå tenker jeg på planlegging av barn.

Planla dere at dere skulle har barn på f.eks sommern eller til jul?

Ikke i det hele tatt! De kom når de kom [:)] Men er superfornøyd med sommerbarn!

Nei, overhodet ikke[:)]

Jeg tenker det hadde vært fint å fått barn i juli-Sept pga når de skal begynne i barnehagen i august, så er et greit å være ca 1 år, men jeg vil ikke være høygravid om sommeren!

Jeg fikk 29. Nov. Trist for mini som er født så sent på året,(var ikke planlagt) men det var kjempe fint å ha en baby på 3 uker i jule tidene, det var Ko0os! :-))

Ja litt, men det er jo ikke det viktigste... Men vil helst at barnet skal ha fylt 6 før det begynner på skolen og iforhold til evt barnehageplass.
Vår kom akkurat perfekt tid[;)][:)]

Jeg kan jo svare selv også [:D]

Vår lille var litt planlagt, men jeg hadde ikke tenkt over at hun skulle komme i slutten av juli.

Vi planlegger vår neste. H*n skal/bør komme før juni. For jeg syntes det var pyton å gå høygravid på sommern [&:]

[:D]

Ja! Veldig!!! Og jeg bommet så totalt som det gikk an! Ville ha mai 2006, fikk november 2006, satset på mai 2010, fikk desember 2009. Ville IKKE ha vinterbarn, og spesielt ikke rett oppi jul. Minstemann har bursdag på bittebittelille...

Vi brukte så lang tid på å prøve, så vi kunne hvertfall ikkje planlegge sånn sett. Men syns det virker som en super tid å få barn om en måned, våren og sommeren i møte[:D]

Pågrunn av mine svettetokter nå håper jeg at jeg slipper å gå høygravid om sommeren [&:] Men igjen ingenting vi kan planlegge[8D]

vi tenkte at det hadde vært koselig med et vår/sommer barn 2011 - men jeg ble så fort gravid at hun kom i november 2010 [:)] så nå tenker vi det hadde vært koselig med vår/sommer barn 2013... så får vi se om vi klarer det denne gang [8D][:)]

nei, gullet kom som ein liten overraskelse :)
Men eg får lyst til at nestemann kjem så eg går vår og sommar i møte då også ;)

Back
Topp