Er utålmodig, vil så gjerne prøve!!!

monicabebe

Forumet er livet
Mannen min vil at vi skal vente en stund med å prøve å få barn. Jeg våknet plutselig en dag og opplevde(som jeg har sagt her inne tidligere), at eggstokkene mine sa"Halllooooo, skal du aldri bruke oss til noe eller?"

Vi har blitt enige om at jeg skal slutte med P-pillene slik at jeg finner ut av syklusen min. Men mannen vil gjerne at vi bruker annen prevensjon så lenge! Hanvil vente helt til APRIL med å prøve!

Æsj!! Jeg vil jo prøve NÅ jeg. Man vet jo aldri hvor lang tid det kan ta, og plutselig har det gått laaaaang tid.

Hvordan skal jeg ha tålmodighet til dette? Gode overtalingsteknikker mottas med takk, hehe!!

Hilsen jenta med de vibrerende eggstokkene!!
 
Er mannen din av den oppfattelsen at barnet skal bli født tidlig på året? Det var min, og det er litt irriterende! Ingen har noen garanti for at det går med en gang, og det å vente et helt år blir for dumt! Sist vi prøvde sa han at hvis vi ikke hadde greid det innen august, skulle vi vente et år! Ble gravid med en gang men hadde SA. Begynte med p-piller igjen da pga utdanning. Nå blir det spennede i morra da, om jeg får TR eller to blå, men hvis jeg får mensen tror jeg han går med på videre prøving denne gangen. Han har vel innsett at det ikke er så lett som han trodde. Men jeg blir ikke veldig overraska hvis han sier vi skal vente til april igjen! Dumme mannfolk! He he, dette ble egentilg ingen råd til deg, bare et lengre innlegg om stakkars meg![:D]
 
Hei på deg.
Tror du må få mannen din til å innse at det kan ta litt tid. Men det er jo veldig viktig at han er med på det også. Håper du får det som du vil nå!!!![;)]
 
Tror egentlig ikke at han vil ha barn som er født tidlig på året! TRor det er mer det at han ikke vil ha barn helt enda!! Noe jeg sier er ganske usannsynlig selv om vi prøver nå. han er bare ikke like klar som meg liksom, og vil vente til han er helt klar med å prøve.

Æsj altså. JEG tror jo at det kan ta litt tid, og da er det akkurat som om jeg "mister" tid nå mens vi ikke prøver!

Lykke til til deg Pebbles. Håper dere får det til nå.
Hva står TR for igjen? Glemmer så fort jeg!

Godt å høre at min mann ikke er den eneste "rare" her, he, he!
 
TR er min egen forkortelse for Tante Rød! Ja disse mennene, ikke godt å vite hva som rører seg i hodene deres![:D] Skjønner at du føler at du "mister" tid, ingen god følelse det. Du får forklare mannen din at det kan faktisk ta tid å bli gravid! Mannen min skjønner ikke det, for før har det lykkes for han med en gang. Han har en datter på 11 år, og hun ble laget på en fest med ei "tilfeldig utvalgt"! Andre gangen var med meg (forhåpentligvis ikke så tilfeldig![:D]) men det gikk jo rett vest! Huff, i dag er "negative-torsdag". Alt er hat, faktisk så jævlig at nå skal jeg gå og pusse ferdig vinduene mine!
 
Blæh!! Noen dager er bare kjipe, Pebbles!!

Satser på at det blir en opptur på slutten av dagen. Jeg sender positive tanker så det holder!

rart at menn tror at bare de puster på oss når vi er uten prevensjon,så blir man gravid!! Kanskje jeg skal be han om å ta seg en tur inn her på forumet slik at han kan "møte" alle de som sliter med å bli gravide.

Kjedelig at du aborterte sist. Mannen din hadde også trengt å se at det ikke er SÅ lett å bli gravid!

men, men. Puss vinduer og få ut aggresjonene.

#Torsdagsklem#
 
Tusen takk for trøst og erfaringer!! Godt tips å gi han ansvaret for innkjøp av kondomer!! Tror egentlig at han takler det, men mulig han synes det er litt mye styr, vi får se.

Satser på at vi begynner før april i allefall. Det er fryktelig lenge til synes jeg.

Lykke til med prøving Litjpia og dere andre!!

Skal nok gi beskjed når vi prøver for fullt:-)
 
Back
Topp