Er urolig

Er det flere som er litt angst for at selvom testen har sagt positiv, så er det ikke sikkert det er noe embryo der inne? Jeg går og er urolig for at livmoren vokser uten at det er noen inne :( en MA. Angsten sitter nok fordi jeg har opplevd det en gang før, men synes det fyller mye av tankene mine for tiden, dessverre :(

Har samme problemet, tenker på det HELE tiden :( Så skal snakke med legen om det i morgen...

Ja! Tenker alt set verst tenkelige! Roer vel meg ikke før vi har vært på ul og sett at alt er bra. Og jeg har kommet så langt at jeg kan kjenne liv..

Jag har precis samma tankar, så ska göra ett nytt test med ukesindikator på idag, och så beställde jag precis en legetime som jag ska på onsdag.bättre att verkligen kolla upp och få prata om det, än att oroa sig :)

Jag har precis samma tankar, så ska göra ett nytt test med ukesindikator på idag, och så beställde jag precis en legetime som jag ska på onsdag.bättre att verkligen kolla upp och få prata om det, än att oroa sig :)

Det som er så domt med ukesindikator, er at den viser jo bare 1-2 og 3+ :( Tenkte også jeg skulle ta en for å se om jeg var 4-5 eller 5-6 uker, men det gikk ikke....

Ja, okej. Jag tror inte du ska oroa dig så mycket, beställ en läkartimme och försök slappna av :) gav samma råd till mig själv;)

Å ja, konstant hele tiden urolig å redd. :/

Jeg har bestilt en time, men første ledige timen var 11.03!!! Det er ikke en kontrolltime engang, det er bare en bekymringstime som sekretæren så fint kalte det (kanskje sende meg til tidlig UL). Kontrolltime fikk jeg 18.03.. Er det ikke veldig lenge å vente??

hvor langt er du på vei da? er normalt at de ikke tar inn til første kontroll før man er 10- 12 uker på vei. jeg har allerede hatt time hos legen, men det var heller ikke kontrolltime i den forstand, mer en bekymringstime som du sier de kalte det.

Ja, det var jo også det jeg tenkte, men nå kommer jeg sikkert til å være urolig frem til 11.03. Huff

Det som er så domt med ukesindikator, er at den viser jo bare 1-2 og 3+ :( Tenkte også jeg skulle ta en for å se om jeg var 4-5 eller 5-6 uker, men det gikk ikke....

Jeg tok test i dag og den stod det 2-3 på og det betyr 4-5 uker hvis du har en syklus på 28 dager.

hvor langt er du på vei da? er normalt at de ikke tar inn til første kontroll før man er 10- 12 uker på vei. jeg har allerede hatt time hos legen, men det var heller ikke kontrolltime i den forstand, mer en bekymringstime som du sier de kalte det.
Er 6+1 idag. Jeg har aldri vært hos fastlegen min. Jeg var inne og leste anmeldelsen om min fastlege og gurimalla det var ingen som hadde no særlig positivt å si om henne :( bare at hun var apatisk og hørte ikke etter bla bla bla. Huff, gruer meg allerede :(

Jeg tok test i dag og den stod det 2-3 på og det betyr 4-5 uker hvis du har en syklus på 28 dager.

åja, er det sånn det fungerer... :D Men går bare til 3+ da... hmm.. kanskje jeg må prøve..

Jeg har bestilt en time, men første ledige timen var 11.03!!! Det er ikke en kontrolltime engang, det er bare en bekymringstime som sekretæren så fint kalte det (kanskje sende meg til tidlig UL). Kontrolltime fikk jeg 18.03.. Er det ikke veldig lenge å vente??

Jeg fikk ikke kontrolltime før 21.03, er da 12 uker..

Fikk se et levende foster med hjerteaksjon i uke 7 :) Det hjalp veldig :) Skal i uke 12 også. Mye bare for å roe meg selv ned, for å se at alt er ok. Betaler drøye 1000,- per gang, men synes det er verdt det :)

Jeg har time allerede i morgen 5 + 4 . Jeg aner faktisk ikke hva jeg skal spørre om jeg . Er selvfølgelig veldig bekymret for SA siden jeg har hatt en i uke 7 tidligere. Men det er vel ikke å mye å gjøre enn å vente å se om dette går bra eller om det blir SA . vet jeg vil få tilbud om tidlig ultralyd , men ønsker egentlig ikke den før i uke 9, da jeg er forbi uken hvor jeg hadde SA sist og det er litt mer å " se " . Tror dere legen ønsker å ta en gyn undersøkelse så tidlig i svangerskapet ?

Jeg har første kotroll 12.03 da, er jeg akkurat 10 uker. Synes selv det var seint, men har jo funnet ut ettrhvert at det helt vanlig :)

jeg hadde en SA i oktober og jeg er vel konstant urolig og redd for alt som kan være galt, men har roet meg litt med tanke på at det er ikke stort jeg kan gjøre uansett og i påvente av UL i uke 12/13.
men ja jeg blir i utgangspunktet nervevrak av å gå gravid spesielt i 1. trimester, det var jeg da jeg gikk med gutten min også.

Back
Topp