Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
tissemuser og tissefanter for tiden????? [:D][:D][:D][:D]
Det er det store her i huset.... En STANDARDFRASE fra E som hun sier både til fremmede og kjente; Min pappa heter xxx og han har tisselur......[&:][8D]
hehe[:D][:D][:D]
Han snakke litt om tissatassen- vaksing av den osv!!!
Men ein dag då tanta var her på besøk, så sa han: "har du store pupper du tante M..."??? for det var ein veeeldig utringa topp, og puppene låg nesten på bordet- så skjønne godt at han lurte på det altså[:)][:)][:)]
han er ikke så opptatt av tisser og sånn men hvis han ser meg i dusjen eller han sitter på do kan det komme noen små kommentarer men overraskene lite.. men pupper er han opptatt av.. sin far opp av dage[:D][:D]
Æææhr... tror jeg hadde hatt et ønske om å bli usynlig om snuppis hadde lirt av seg det til fremmede [&:] [8D] [:D] Haha! [:D] Men veldig morsomt å høre at andres småtroll sier sånt [8D] [:D] [:D] [:D]
Snuppa her er mest opptatt av pupper når det kommer til denslags [;)] [:)]
jepp[:-] Emma har blitt veldig opptatt av det.
hun peker og tar på pupper og sier pupp, liten og stor pupp.
hun har begynt å fikle veldig med tissen sin, vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men ja, hun utforsker det meste av tisseluren sin i hvert fall[:-]