Er tydeligvis ikke innenfor risikogruppen lenger....

Xena

September 2013 <3
Ringte legekontoret i dag og sa at jeg var gravid og hadde testa positivt. Hun lurte på persnr selvsagt og fikk det. Lurte så på om jeg visste hvor langt jeg var på vei. Jada sa jeg, 5+4, siste mens 7. desember.

Akkurat, svarte hun, så koselig da, da setter jeg deg opp på time den 26 FEBRUAR!!!

Jaha sa jeg, ikke før? Nei, trengte ikke det, første kontrollen skulle være før det hadde gått 12 uker.

Jaggu sa jeg det, den 26 feb er jeg 11+4..... :p

Kjempebra å ikke bli regna som risikosvangerskap og tenke på det, men må si jeg er misunnelig på alle dere som har 1. kontroll lenge før meg... hehe.... :) men men, får bare vente da enn om tida blir lang ;)

Kanskje hun ikke viste at du har hatt risikosvangerskap?

Ringte legekontoret i dag og sa at jeg var gravid og hadde testa positivt. Hun lurte på persnr selvsagt og fikk det. Lurte så på om jeg visste hvor langt jeg var på vei. Jada sa jeg, 5+4, siste mens 7. desember.

Akkurat, svarte hun, så koselig da, da setter jeg deg opp på time den 26 FEBRUAR!!!

Jaha sa jeg, ikke før? Nei, trengte ikke det, første kontrollen skulle være før det hadde gått 12 uker.

Jaggu sa jeg det, den 26 feb er jeg 11+4..... :p

Kjempebra å ikke bli regna som risikosvangerskap og tenke på det, men må si jeg er misunnelig på alle dere som har 1. kontroll lenge før meg... hehe.... :) men men, får bare vente da enn om tida blir lang ;)

Kan jo hende de som tar tlf ikkje vet det? Ville ringt å mint de på det om du mener det er et risikosvangerskap:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Kanskje hun ikke viste at du har hatt risikosvangerskap?

Joda, det står på dataen hennes, og hun spurte om jeg hadde født før, ja 3 ganger sa jeg, 2 friske til termin og 1 dødfødsel i uke 20, så hun fikk med seg det.

Men sant og si, så er det egentlig greit, det eneste er at jeg kommer til å ringe nedpå før hvis jeg går ned i vekt eller ikke legger på meg et gram, jeg har blitt grisestor fort med de to andre, så det ville jo være litt merkelig om jeg ikke skulle merket noe som helst nå. Verdt å sjekke hvertfall ;)

Heldig du da <3 Skulle ønske jeg var frisk og fikk ha et stille og rolig naturlig svk :'(

Heldig du da <3 Skulle ønske jeg var frisk og fikk ha et stille og rolig naturlig svk :'(

Ja det er det jeg egentlig tenker jeg og, skal bare være glad, for jeg har stressa mye mer i starten på begge de to andre svangerskapene enn nå. Men likevel er det noe eget da når man har vært på første kontroll :D

Back
Topp