Er toppen av desperasjon nådd når...

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
..jeg sitter her å gofler i meg vaniljekrem og kokesjokolade???[:D][:D]
-Godtesjuk da sa du?

Vil ABSOLUTT si du er godtesyk ja [:D][:D][:D] 

her i huset har det vært bursdag både i går å i dag (barneselskap i dag) så det e så mye kake å snop her at æ blir kvalm bare ved tanken [&:]
har fått min del ja [:-]

Ganske flaut egentlig, jeg av alle folk skulle virkelig ikke holde på sånn, og så blir jeg like skuffa hver gang jeg tråkker på den vekta[:'(] Rart da gitt![:D]

ORIGINAL: Mikke

Var akuratt og snoket i skapet etter noe kokesjokolade..
(tenkte å lage risboller til jul, men skal det bli noen må jeg begynne temmelig snart så ikke alt blir borte..)

Hmmm... har ikke mer kokesjokolade igjen vi...[8|] Måtte sende mannen på butikken etter mer... "Men har vi ikke 2 plater i skuffen da?" "Ehhh, neeeeei....." [8|]

ORIGINAL: shannon

Ganske flaut egentlig, jeg av alle folk skulle virkelig ikke holde på sånn, og så blir jeg like skuffa hver gang jeg tråkker på den vekta[:'(] Rart da gitt![:D]

Har kanskje noe med at det frister ekstra det som ikke er lov...
Eller.. ikke lov er vel feil å si... Vi har jo litt lov....[8D]

Nei får gå å lage de risbollene jeg..[:D]

Er bare å gi opp nå i jula hvertfall, og heller ta det til nyttår men så er det det med å utsette ting da, det blir jo aldri gjort noe med det da[:-]
Tror jeg må bli gravid igjen  var da det var enkelt å passe seg[:)][:D]

Jeg gleder meg til nyåret. Da skal godteriskuffa tømmes og fylles med andre nyttige ting. Vi er gale etter søtsaker. Men fra nyttår blir det selleri og gulerøtter med dip. Vil ikke at lille A blir like godtesyk som vi 2. Så vi bestemte oss for at vår høyt elskede skuffa skal forsvinne[:(]. Grønnsaker blit lørdagsgodt [:'(], ja ok, kaker blir det jo alltid her i huset[:D].

Vi må jo kose oss i jula!!! Får heller tenke på vekta etter nyttår.

Jeg nekter å sitte å tenke på kg når jeg koser meg med masse god mat og snop ihvertfall[:)][:)]

ORIGINAL: Caprice

..jeg sitter her å gofler i meg vaniljekrem og kokesjokolade???[:D][:D]
-Godtesjuk da sa du?

hehe... Man får økt sekslyst av sjokolade hehe[;)]

JAAAA det trenger jeg jo[8|][:D][:D]

Har kanskje noe med at det frister ekstra det som ikke er lov...
Eller.. ikke lov er vel feil å si... Vi har jo litt lov....[8D]

Nei får gå å lage de risbollene jeg..[:D]

Er bare å gi opp nå i jula hvertfall, og heller ta det til nyttår men så er det det med å utsette ting da, det blir jo aldri gjort noe med det da[:-]
Tror jeg må bli gravid igjen  var da det var enkelt å passe seg[:)][:D]

Joda jeg var også VELDIG flink da jeg var gravid, men skal vi ikke prøve ett innbildt svangerskap i stedet da?
Tror ikke jeg orker flere akuratt nå [:D]
(hadde hba1c på 8,5% sist og for 6-7 mnd siden var den 5,0%) [&:]

Så forresten legen min i nærheten av butikken da jeg skulle handle i dag (fastlegen) og som en liten unge som gjør noe galt så titter jeg meg rundt når jeg er i nærheten av sjokoladehylla i redsel for at han skal ha kommet inn å se hva jeg gjør...[:D][:D]

ÅÅÅH sånn er jeg og, dritredd for at legen skal ferske meg[:D][:D][:D]
Er skikkelig merkelig altså! Føler meg veldig lita akkurat da! At hva legen synes skal bety så innmari mye!
Slenger meg med på et innbilt svangerskap ja, etter nyttårsaften ja, i år skal jeg drikke[:D][:D]

Jeg er en skikkelig godtegris! Det skal bli andre boller etter nyttårsaften her også, kan ikke holde på sånn som jeg gjør nå. Da kommer jeg til å rulle etterhvert.

Back
Topp