Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mikke
Var akuratt og snoket i skapet etter noe kokesjokolade..
(tenkte å lage risboller til jul, men skal det bli noen må jeg begynne temmelig snart så ikke alt blir borte..)
ORIGINAL: shannon
Ganske flaut egentlig, jeg av alle folk skulle virkelig ikke holde på sånn, og så blir jeg like skuffa hver gang jeg tråkker på den vekta[:'(] Rart da gitt![:D]
Har kanskje noe med at det frister ekstra det som ikke er lov...
Eller.. ikke lov er vel feil å si... Vi har jo litt lov....[8D]
Nei får gå å lage de risbollene jeg..[:D]
Ganske flaut egentlig, jeg av alle folk skulle virkelig ikke holde på sånn, og så blir jeg like skuffa hver gang jeg tråkker på den vekta[:'(] Rart da gitt![:D]
Har kanskje noe med at det frister ekstra det som ikke er lov...
Eller.. ikke lov er vel feil å si... Vi har jo litt lov....[8D]
Nei får gå å lage de risbollene jeg..[:D]
Er bare å gi opp nå i jula hvertfall, og heller ta det til nyttår men så er det det med å utsette ting da, det blir jo aldri gjort noe med det da[:-]
Tror jeg må bli gravid igjen var da det var enkelt å passe seg[:)][:D]
Joda jeg var også VELDIG flink da jeg var gravid, men skal vi ikke prøve ett innbildt svangerskap i stedet da?
Tror ikke jeg orker flere akuratt nå [:D]
(hadde hba1c på 8,5% sist og for 6-7 mnd siden var den 5,0%) [&:]
Så forresten legen min i nærheten av butikken da jeg skulle handle i dag (fastlegen) og som en liten unge som gjør noe galt så titter jeg meg rundt når jeg er i nærheten av sjokoladehylla i redsel for at han skal ha kommet inn å se hva jeg gjør...[:D][:D]