Er tips

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Sist kjøpte jeg disse amme-singlettene fra Carriwell. De er utrolig gode, de holder inn magen (oppstraming effekt). Brukte de med en cardigan over, så var jeg good-to-go :)
Det er også digg å ikke ha på seg hundre lag med klær når man skal amme.

Jeg kom på det i dag, fordi jeg kjøpte en ny i dag.

http://www.jollyroom.no/produkter/carriwell-ammetopp-svart-s

ImageUploadedByBV Forum1460310820.305241.jpg
 
Ikke dumt!
Jeg brukte noe lignende de fra hm myyye sist. Tenkt jeg må hamstre inn et par denne gangen også :-)
 
Deilig! Jeg har enda 2 fra Lindex fra sist gang, bruker de innimellom som vanlig singlet :p
Var å kjøpte en ekstra på lørdag. Skal kjøpe en på H&M også for å se hvem jeg liker best. Blir sikkert godt brukt i sommer :)

Synes det er litt vanskelig å vite hvilken størrelse jeg skal ta! Er egentlig en small - men ekkelt om de strammer på magen etter fødselen.
 
Mine pupper fikk ikke plass i HM sine, var mer pupp over singletten enn inni..samt det var digg med litt oppstrammende effekt på magen. Pakker denne i fødebagen :)

Orker ikke lapper og sømmer, haha.
 
Er ammesinglet et alternativ til amme bh eller må man ha amme bh under? Hadde vært deilig med kun en singlet å forholde seg til den første tiden og slippe å styre med bh!
 
Er ammesinglet et alternativ til amme bh eller må man ha amme bh under? Hadde vært deilig med kun en singlet å forholde seg til den første tiden og slippe å styre med bh!
Det var en god idé!!
 
Fin. Skulle kanskje prøvd? Noe som kan åpnes må jeg i alle fall skaffe. Men er det ikke ubehagelig med sånn stramming på magen?
 
Fin. Skulle kanskje prøvd? Noe som kan åpnes må jeg i alle fall skaffe. Men er det ikke ubehagelig med sånn stramming på magen?

Nei, det er veldig lite. Føler den hjelper å støtte opp ryggen litt. Får en god holdning.
 
Kjøpte en sånn sist, men den ble altfor trang rundt magen for meg. Men likte veldig godt funksjonen, så kanskje jeg prøver igjen :)
 
Den må jeg teste !
 
Kjøpte en sånn sist, men den ble altfor trang rundt magen for meg. Men likte veldig godt funksjonen, så kanskje jeg prøver igjen :)

Jeg kjøpte en fra Mamlicious den var ALTFOR trang til meg, brukte den aldri.
 
Hvordan er lengden på den? :) synes de fra HM er bare en smule for korte :) slitsomt å alltid få glippe på ryggen eller magen når man lener seg fremover eller tar henda over hodet så er disse lengre tror dere?
 
Hvilken str kjøper du i forhold til hva du bruker til vanlig? Jeg ville vel vanligvis ha kjøpt s, men kanskje jeg burde gå for m? Vet jo ikke hvor stor magen og puppene er den første tiden :p
 
Hvilken str kjøper du i forhold til hva du bruker til vanlig? Jeg ville vel vanligvis ha kjøpt s, men kanskje jeg burde gå for m? Vet jo ikke hvor stor magen og puppene er den første tiden :p

Er vanligvis L, kjøpte XL..så kjøper jeg en mindre etterhvert.
 
Hvordan er lengden på den? :) synes de fra HM er bare en smule for korte :) slitsomt å alltid få glippe på ryggen eller magen når man lener seg fremover eller tar henda over hodet så er disse lengre tror dere?

De er lengre enn HM, de synes jeg også var korte. Bar greie å sove med da.
 
Back
Topp