Er tilbake!

Hanna C

Gift med forumet
Hei, jenter! ville bare si at jeg er tilbake![:)] Føler meg ikke helt bra enda, men er mye bedre enn jeg var i hvert fall. Så forhåpentligvis, orker jeg å være litt mer her inne sammen med dere. Det har vært en tung tid (henger litt igjen fortsatt), men er på bedringens vei i hvert fall!

Klem til dere alle!

Velkommen tilbake!!!! Håper at ting ordner seg litt for deg da..
Kjekt å ha deg litt her igjen i alle fall! [:D][;)]

Hei vennen !!
Godt at du er tilbake igjen. Turde ikke sende deg melding for å høre om du hadde det bra.
Klemmer

ORIGINAL: Linka

Hei vennen !!
Godt at du er tilbake igjen. Turde ikke sende deg melding for å høre om du hadde det bra.
Klemmer

Det er bare koselig det da, vennen! [:)] Trenger det innimellom..Du må ikke være redd for å sende melding altså. klem

ORIGINAL: Hanna C

Hei vennen !!
Klemmer

Det er bare koselig det da, vennen! [:)] Trenger det innimellom..Du må ikke være redd for å sende melding altså. klem

Det er bra. Var litt redd for at du ikke ville like det siden jeg ikke har kjent deg så lenge. Har tenkt mye på deg og lille Nataniel.
Glad du er tilbake.
Klemmer

Godt du føler deg bedre
Syns det er helt grusomt med angstanfall og depresjon for de vises lissom ikke på en, så folk skjønner ikke at man er "syk".

Hei vennen !!
Klemmer

Det er bra. Var litt redd for at du ikke ville like det siden jeg ikke har kjent deg så lenge. Har tenkt mye på deg og lille Nataniel.
Glad du er tilbake.
Klemmer

Har det mye bedre nå, men får noen tilbakefall innimellom.. Jeg har heldigvis klart å kose meg med Nataniel. Han er den som har fått meg til å smile i det siste. [:)] Så koselig at du har tenkt på oss da, det setter vi stor pris på[:)]

ORIGINAL: Trulte74

Godt du føler deg bedre
Syns det er helt grusomt med angstanfall og depresjon for de vises lissom ikke på en, så folk skjønner ikke at man er "syk".

Ja, det er akkurat det.. man blir veldig fort misforstått, og det er ganske trist. Folk vet liksom ikke hvordan man skal forholde seg til det.. Veldig hyggelig at dere bryr dere da![:)]

ENDELIG!!

Velkommen tilbake!!

ORIGINAL: careen

velkommen tilbake. koselig å se deg her igjen.
håper du føler deg bedre etterhvert.
klem[:D]

signerer[:D][:D]

Så kjekt å se deg tilbake!!

Har savna deg vet du!! [;)]

Håper du er bedre nå, og at du kommer deg gjennom dette!

Hei Hanna C!
Så fint å høre at du er tilbake!! Jeg håper du bare blir bedre og bedre! Og det er godt å høre at Nataniel får deg til å smile [:)]
Det må være tøfft å jobbe seg gjennom angst og depresjon!
Jeg ønsker deg fortsatt god bedring!
Håper du klarer å nyte sommeren!

Jeg har heldigvis klart å kose meg med Nataniel. Han er den som har fått meg til å smile i det siste. [:)]

Så braaa!![:D][:D][:D]

Back
Topp