lilla Glad i forumet 24 Mai 2006 #1 heihei alle sammen! nå er jeg endelig tilbake her inne...har vært borte en god stund nå! hvordan går det med dere da?og barna deres?[:D]
heihei alle sammen! nå er jeg endelig tilbake her inne...har vært borte en god stund nå! hvordan går det med dere da?og barna deres?[:D]
fruluna Forumet er livet 24 Mai 2006 #2 Hei vennen!! Åhh som jeg har savnet deg!!! Hvorfor har du ikke vært her? Ikke hatt internett eller? Hvordan går det med dere da?
Hei vennen!! Åhh som jeg har savnet deg!!! Hvorfor har du ikke vært her? Ikke hatt internett eller? Hvordan går det med dere da?
L Lisee Elsker forumet 24 Mai 2006 #3 Godt å ha deg tilbake! Har tenkt på deg mange ganger![:)] Her står alt bra til med oss, står det bra til med dere?[:)]
Godt å ha deg tilbake! Har tenkt på deg mange ganger![:)] Her står alt bra til med oss, står det bra til med dere?[:)]
Søster Jordbæret Forumet er livet 25 Mai 2006 #4 Hei hei!! Håper alt er bare bra med dere!! Her er alt bra med oss!!! Thea vokser og vokser, morsomt å se henne gjøre nye ting! Oppdage hender og føtter, snu seg på siden og prate masse!!!
Hei hei!! Håper alt er bare bra med dere!! Her er alt bra med oss!!! Thea vokser og vokser, morsomt å se henne gjøre nye ting! Oppdage hender og føtter, snu seg på siden og prate masse!!!
H Henni Gift med forumet 25 Mai 2006 #5 Heeeei. Velkommen, fint å ha deg tilbake[:D]. Alt er bare bra, nyter tiden som mamma til en superduper gutt. Hvordan står det til med dere da??
Heeeei. Velkommen, fint å ha deg tilbake[:D]. Alt er bare bra, nyter tiden som mamma til en superduper gutt. Hvordan står det til med dere da??