Er tilbake jeg

tante82/MAx6

Glad i forumet
misttet igjen. Noen som vet om st.olav kan gi ev hjelpe oss med å beholde fostret??Jeg ahr vanskelig for å beholde det. Blir fort garvid men mistter heletiden i uke 5.

ORIGINAL: ElinR

kjempetrist at du har mistet igjen[:(][:(][:(]

Signerer.

ORIGINAL: ElinR

kjempetrist at du har mistet igjen[:(][:(][:(]

signerar denne. Håpar dei finn ein naturlig forklaring på kvifor du mistar gong på gong og at dei kan gjera noko med det slik at du får ei spire som klorar seg fast i 9 mnd!

Dette her er så trist snuppa, men du har vel mistet 3 ganger nå så da burde du få ekstra utredning vil jeg tro.
Klemmer på jeg og så for dere trøste hverandre så godt dere kan der hjemme hos dere, og lade opp batteriene på nytt når dere er klar for det.

Tusen takk alle sammen. Klemmer tilbake til dere alle sammen.

Håper du kan få noen hjelp til å beholde fosteret neste gang!!! Satser på at du blir fort gravid igjen, og at du kan få all den hjelpen du trenger da!!! Ønsker deg masse lykke til, og håper inderlig du snart kan få oppleve et fullendt svangerskap, en flott fødsel og et perfekt lite barn! [:)] Det har du virkelig fortjent nå, tante82! Kan forestille meg at det må være kjempe tøft å miste gang på gang! Selv har jeg aldri vært gravid, men har bestandig tenkt at det må være værre når du  har begynt å glede deg over at du er gravid! Tenker på deg og håper det går bra med deg!

ORIGINAL: twinanne

Dette her er så trist snuppa, men du har vel mistet 3 ganger nå så da burde du få ekstra utredning vil jeg tro.
Klemmer på jeg og så for dere trøste hverandre så godt dere kan der hjemme hos dere, og lade opp batteriene på nytt når dere er klar for det.

signerer twinanne her!!

STOR KLEM TIL DEG FRA MEG!!!!!!!!!!!!!

hei.så trist at det gikk galt igjen[:(][:(][:(]stor klem.

tusen takk for all oppmunring. Jeg blør som bare det nå så det kommer ut selv. Glede meg til blødningen er over og tr kommer tilbake,vis jeg klarer å vente til da. Skal p åjobb i gjen i kveld,bli litt godt å tenke på noe annet. Jeg synes det er litt greit å bekreftet at det er borte. Bare det å leve i uvistheten er tøffer enn å få bedskejd om at det ikke er noe der. Heldigvis fikk jeg bearbeidet litt da jeg satt på legekontoret i går. Håper å få til å jobbe masse så jeg får tjent opp meg penger til neste svangerskap. DA SKAL set går bra.

Back
Topp