er testen positiv?

Guest



fikk ikke til å justere størrelse på bilde, veldig dårlig kvalitet på tlf. kameraet mitt.. testet denne idag den ble positiv med en gang og det kom en lys rosa strek og en rød strek, men den lys rosa streken ble svakere og svakere etter hvert, etter 30 min kunne jeg nesten ikke se den lengre.. er ikke sikker på når jeg skulle ha mensen siden jeg har gådd på p-sprøyte i 6 mnd, den siste sprøyta gikk ut i slutten av april.. har hadd symptomer som :
-kvalme
-hodepine
-sliten å trøtt
-murringer i magen
-humørsvingninger
-tisser ofte
hadde også brunrød spotting for 2 dager siden som varte i en dag, lurer på om det kan være festeblødning?
har så lyst til  tro at testen er positiv men er usikker på om det kanskje er for tidlig?
 
Hei!

Utifra det bildet jeg kan se, så tyder det på at testen er positiv. Du ka jo evt. sjekke om noen dager igjen. Det beste er å ta testen på morgenurin, som har stått i blæra over natta. Denne urinen inneholder mest hormoner som evt. vil gi utslag på testen. De symptomene du beskriver, er jo også hva man forbinder med graviditet. Kjekt å høre at dette er en god nyhet for deg. Gratulerer og lykke til! Beste hilsen Elin.
 
Back
Topp