Er Tele2 bedre en Telenor?

• Trådstarter Trådstarter RockStarBaby
  • Opprettet Opprettet
R

RockStarBaby

Guest
Vurderer å bytte, det er ihvertfall billigere!! Noen som har tele2 og er fornøyde? Det er ikke dårligere signal f.eks?
Er det lett å bytte over i såfall? [:)]

ORIGINAL: Dalarama

tele2 bruker netcom nettet.. de har garantien på at de skal være billigere og.

jeg har de nå.. men har egentlig aldri vært noe happy med de.
skal bytte når kampanjen min er ferdig til onecall el talkmore..

om du ringer utlandet med tele2.. så koster det flesk...

med onecall betalte jeg 4.90 pr min til senegal, med tele2 kosta det 25,80pr min[&:]

forskjell!!!

var selger for tele2 for mange år siden. og da var de gunstigere enn de
fleste på abn. men hva de er nå vet jeg ikke...

Det var stor forskjell ja! Vi ringer sjeldent til eller fra utlandet, kanskje en gang i året når vi er på ferie så det spiller ingen stor rolle.. De landene vi ferdes i var det 6,49..
Tele2 kom best ut i en test jeg så på vg tror jeg det var nå denne uken og jeg ser jo at det er mye billigere en det vi har i dag ihvertfall[:)]

ORIGINAL: Dalarama

kan si jeg er mer fornøyd med tele2 enn netcom og telenor[:)]

det er forresten lett å bytte... får nytt sim med dato og kl.slett
du skal skifte kort[:)]

Okei, takk for svar [:)]

Jeg har alltid hatt telenor, men byttet til tele2 i November eller noe sånt. Har vært kjempefornøyd med det [:)] Jeg merker ikke at noe er dårligere iallfall [:)]

vi skal ikke tilbake til tele2 noen gang! hjelper ikke med gode priser når servicen er elendig! og de har fått maaaange sjangser til å rette opp i sine feil.

Enkel regel når det gjelder teleselskaper; det meste er bedre enn de to store, dvs Telenor og Netcom.... Varierer jo såklart i de andre selskapene, men de er både billigere og har bedre kundeservise.

Onecall e vel i bunn og grunn billigst*kommer helt an på kor mye man bruker mobilen så klart*
Men ville valgt tele2 glatt, bytta nett fra telenor til onecall, og spare MYE penger på det

Syns telenor, netcom og tele2 SUGER. Både prismessig og kundeservice. Telenor er nok best av de tre på kundeservice.

Er storfornøyd med OneCall - har hatt det i noen år nå, kun avbrutt av 2 mnd hos Netcom rett etter sommeren. Kjøpte meg ut av avtalen hos dem fordi jeg 3dobla regninga mi på 1 mnd. Bytta tilbake til onecall da de hadde den 199,- ut året-kampanjen sin, og betaler nå 199,- i mnd for 400 min. ++ er det vel.

Om jeg skal bytte fra onecall nå, så blir det fordi en av de andre leverandørene har et bedre tilbud - chess, talkmore osv osv.

Samme shiten begge 2 [:'(]
Fikk så sinnsykt dyre regninger med dem!
7-900 kr mnd.
Gikk over til onecall, nå har jeg regninger på rundt 200 [:)]
Aldri hatt problemer med dekning eller noe [:D]

Vi hadde Tele2 fram til de bytta til Netcom nett. Da fikk vi kjempe dårlige signaler og det var veldig ustabilt. Så vi måtte bytte til Telenor..
Men vi har sagt til Tele2 at hvis de klarer å bytte til Telenor nett igjen så kommer vi tilbake..
Var veldig fornøyd med Tele2... Synd de bytta til Netcom sier jeg bare..

har hatt telenor og det er dyrt!! hadde valgt tele2 uten å blinke, der har jeg hatt lenge.

Det lønner seg svært sjelden at ha statlig finansierte selskaper som telenor, de er dyre.

Hatt Tele 2 i mange år og er kjempe fornøyd[:)]

Men, er det frifamilie med onecall? Finner ikke det på siden deres og det må vi ha [:)] Skal ihvertfall bytte nå, det er sikkert, men spørst da til hva?![8D]

Back
Topp