munter Forumet er livet 6 Apr 2011 #1 Siden mange misslikte den facebook stasusen, begynte jeg å lure om hva det tenkes om svenske vitser.
Dollface Forumet er livet VIP 6 Apr 2011 #2 jeg vil jo tro at svenske vitser kan være like så rasistiske og ikke-rasistiske som norske vitser..
© ©Smartass Forumet er livet 6 Apr 2011 #3 Är det inte finansministern som sitter där..?[:-] -Näääh.. han är ju död[8|] Men.... han rör ju på sig!!!![:-][:-][:-][:-]
Är det inte finansministern som sitter där..?[:-] -Näääh.. han är ju död[8|] Men.... han rör ju på sig!!!![:-][:-][:-][:-]
verteline Elsker forumet 6 Apr 2011 #5 nei.. de har jo akkuratt de samme vitsene om oss?.. skal jeg mislike svensker for det da?.. neeeijda
Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Maiblomstene 2020 6 Apr 2011 #6 ORIGINAL: verteline nei.. de har jo akkuratt de samme vitsene om oss?.. skal jeg mislike svensker for det da?.. neeeijda
ORIGINAL: verteline nei.. de har jo akkuratt de samme vitsene om oss?.. skal jeg mislike svensker for det da?.. neeeijda
Kattekvinnen Forumet er livet Augustlykke 2015 6 Apr 2011 #7 Nope [:)] Men etter den asylsøker-vitsen blir jeg vel sett på som hu dærre rasist kattedama [8D] Btw, jeg hadde jo en helt sort katt, kalt Svartepus eller Negerkatten [:D] Er jeg da rasistisk som kalte katta for neger?? [8|][:-][8D]
Nope [:)] Men etter den asylsøker-vitsen blir jeg vel sett på som hu dærre rasist kattedama [8D] Btw, jeg hadde jo en helt sort katt, kalt Svartepus eller Negerkatten [:D] Er jeg da rasistisk som kalte katta for neger?? [8|][:-][8D]
Isthabeth Forumet er livet 6 Apr 2011 #9 Jeg kan ikke så mange svenske vitser jeg, så vet ikke. Antar at de også har noen som er å regne som rasistiske.
Jeg kan ikke så mange svenske vitser jeg, så vet ikke. Antar at de også har noen som er å regne som rasistiske.