Er sur på forumet, men..

Leatroll

Elsker forumet
Det nye forumet altså, derfor er jeg her mindre. Nå feks kommer jeg bare inn på havparten av trådene på 2008 nov og jeg får ikke svart. Så jeg blir sur og lei. Men leser ofte her inne da og håper liksom jeg skal venne meg til det. Bra med oss. JV litt syk nå men er liksom så stor jente med masse egen vilje og blid og like skøyeraktig som Emil til tider. Sabeltann er den store helten, vil nesten si hun er besatt. Egentlig litt slitsomt ;)

Ja nå var det trøblete med enkelte tråder... Irriterende!
Egentlig litt godt å høre at flere er besatt av Sabeltann...
Teodor nektet å prøve støvler i skobutikken her om dagen.
Til mammans fortvilelse var det bare støvler med dødninghoder i forskjellige farger som var i hans størrelse. Skulle prøve de og han var like sur. 
Så sier ei jente: "ÅH, det der er jo Kaptein Sabeltann-støvler jo"
Og T dirra, han ble så ivrig. "Je mamma, JEEE, Kapetann støvler jo! Jeg ha de! NÅ!!"
:-p

Så koselig å høre fra dere, Leatroll! Her er det PENGER og KORT hun er besatt av. Jeg blir sprø. Hver dag, flere ganger om dagen, spør hun "hvor er pengene mine?" Hun pleier få noen kronestykker som hun legger i en av de hundre forskjellige veskene hun har (bestemødrene er gode til å kjøpe vesker). Så skal hun plutselig ha dem ØYEBLIKKELIG, men finner dem ikke. Og jeg har sjelden kontanter.. I dag hadde hun bleiekort (kiwi), mitt gamle Sats-kort, et gammelt skandiabanken-kodekort m. fl., men var fortsatt ikke fornøyd, da går hun gjerne og ber pappaen om flere kort. Hun er søt, da.. :) 
Apropos prøving av sko, da vi skulle prøve joggesko var hun overhodet ikke interessert i joggesko, som vi skulle ha, men gummistøvler og bunadsko for menn. Så jeg måtte kjøpe dem uten henne, gitt...

Ja jeg har forsøkt å svare i mange tråder siden det ble nytt forum spesielt de her inne som jeg kjenner men det går jo ikke... I går vet jeg ikke hvor mange ganger jeg forsøkte, over flere timer å svare meg selv i denne tråden men det gikk ikke det heller! Argh!

Haha så gøy med de skoene til deres små knøtt. JV er ikke intr i sko når vi er i butikkene, men når vi først har fått dem hjem så er det stor stas. Spesielt støvler eller alle mamma sine sko, gjerne med høy hel... Har hatt en god periode vi nå med tanke på "trass" men nå er hun nok på vei igjen siden alt er såå vanskleig om dagen ;). Kommer nesten hver dag 10 min for sent på jobb pga hu frøkna der skal ikke, vil ikke, NEEEEI, vente litt, nei ikke nå, etterpå, osv osv....

Vi har egentlig ikke hatt så mye trass. 
Men vi merker godt når han er trøtt eller sulten. Da kan det meste gå galt egentlig :-p

Skikkelig slitsomt med forumet her om dagen ja :(

Helt utrolig at jeg får svart idag, for det er ikke alltid nei!

Blir jo litt lei, men er her innehver dag og leser....

Leatroll skrev:
Ja jeg har forsøkt å svare i mange tråder siden det ble nytt forum spesielt de her inne som jeg kjenner men det går jo ikke... I går vet jeg ikke hvor mange ganger jeg forsøkte, over flere timer å svare meg selv i denne tråden men det gikk ikke det heller! Argh!

Haha så gøy med de skoene til deres små knøtt. JV er ikke intr i sko når vi er i butikkene, men når vi først har fått dem hjem så er det stor stas. Spesielt støvler eller alle mamma sine sko, gjerne med høy hel... Har hatt en god periode vi nå med tanke på "trass" men nå er hun nok på vei igjen siden alt er såå vanskleig om dagen ;). Kommer nesten hver dag 10 min for sent på jobb pga hu frøkna der skal ikke, vil ikke, NEEEEI, vente litt, nei ikke nå, etterpå, osv osv....

He he, kjenner veldig godt til det der. Og når det gjelder påkledning, blir det meste galt. Hun får alltid valget mellom 2-3 plagg, men det er like vanskelig for det. Og hun har de rareste ting for seg. Om hun ikke finner PENGENE før hun skal i bhg, er det krise. I dag skulle hun klippe neglene på dokkene sine, har en "lekeneglsaks" som hun ikke fant. "Mamma, du har tatt den", sa hun da ;) Utrolig mye gøy, altså. Men tålmodighetskrevende noen ganger.
Nå går det imidlertid utrolig mye bedre enn for noen uker siden!!! Sikkert en stor forandring å bli storesøster. Henting i bhg var helt forferdelig (ville ikke sitte i vogna, ville bæres enda jeg bar Luna i manducaen feks.), nå går det som en drøm. Kanskje bare en rolig periode her og, hvem vet. Vilje har hun i hvert fall:)                  Så kjedelig at du ikke har fått posta innlegg da, men veldig artig å lese litt om hvordan det går hos dere!

tester nå...

Back
Topp