Er sulten men vet ikkje

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Gubben er borte og eg er så sulten. Men ingenting frister liksom. Forslag?

Det der er grusomt... 
Vi har hatt pomfri i dag til middag, ganske godt med masse krydder og salt på..

Nå sitter jeg å spiser loff med oppskåren svinesteik på...
Jeg pleier å bare finne noe å prøve å tvinge det i meg.. Går jeg for lenge blir jeg kvalm

Hmm ja, si det....Sliter med å finne noe å spise om dagen jeg å.Jeg er så sær om dagen...Huff!! Spiser nesten bare brødskiver jeg.

Sånne dager har jeg også innimellom. Skrubbsulten, men ingenting jeg vil ha. Da har nudler blitt min redning....

Ja fysj, det er jo så kjedelig! I dag hadde samboern fikset fin lax som han grillet sammen med masse grønnsaker og jeg klarte bare ikke å spise av det. Lax er tydeligvis noe jeg for tiden ikke liker! Heldigvis hadde vi grillet en pølse til oss hver først fordi vi var sååå sultne, klarte ikke å vente til laksen var ferdig. Jeg ble mett av den og kunne skylde på det, og så spiste jeg noen musebiter av laxen bare for å vise. Jeg forstår dog at det i normale fall hadde vært veldig godt. Søte, han gjør så godt han kan for at jeg skal spise sunn og bra mat! Men nå var det tips du ville ha! Jeg har ikke noen supergode tips. Her går det mye i brødskiver, müsli, sjokolademelk, frukt... Hmmm... Potetmos synes jeg er godt! Blande i persille og/eller dill i så blir det ekstra godt! Ris liker jeg også i denne perioden. Men kjøtt og fisk er generelt ikke noe jeg har veldig lyst på for tiden. Men jeg merker at enkel (nesten barnemat-aktig) kost som fiskepinner, pølse og burger går greit å spise. Man må nok tillate seg å være litt snill mot seg selv i denne perioden - det er bedre å spise noe som likner på ordentlig mat enn at vi spiser ingenting eller kun spiser sukkertøy. Og så får vi håpe på at det blir bedre om noen dager, uker eller måneder :-D

Jeg fikset verken smaken eller lukten av fisk og skalldyr da jeg gikk med Maya. Denne gangen klarer jeg heldigvis fisken, men skalldyr luktet IKKE godt....

Back
Topp