er stolt av mannen min

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: frodigkvinne

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: Rebecca85

Surt med en mann med ok kropp når han ikke vil ha deg[8D]

Buuuuurn![:D]

er ikke bare kroppen som er bra [:)] , han som menneske er mye bedre enn kroppen hans....

og han vil ha meg... [:)] er bare å være snill i en uke det [:)]

rart det der:

for et års tid siden fortalte han meg at han ikke elsket meg lenger, men ville prøve å få det til å fungere for ungene sin del... men det var helt avhengig av hvordan jeg tok del i samlivet....

men nå sier han at han ikke vil prøve mer... [:(] , men han vil hjelpe meg i en overgangsperiode.... men jeg vil ikke det... jeg vil ha ham... [:@]

bør ikke han la meg ha sex med han dersom han mener at jeg skal få en sjanse til?

Busted!! Hehehehehe [:D][:D][:D] 
Jaja,er jo snaaaaaart FREDAG! [8D]

oh my....

Jeg forstår godt hvis han ikke orker mer!

ORIGINAL: Almyrida81

ORIGINAL: DramaQueen

ORIGINAL: Sjakkruta

Aner jeg fisk i mosen her eller? [8D]

Eller ugler i havet! [:D]
[8D]

Eller rompetroll i måsadåtten..

Eller krabber i lyngen [:-]

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Jøss, så utrolig spesielt. Dette må jo være en spøk.

ikke alle som klarer å vente til neste fredda vettuh...

Er du like stolt når han setter ned foten for shoppinga di og nekter deg å shoppe for mer enn 1000 kr i uka?

ORIGINAL: Dollface

Så kan det jo også være dem som rett og slett er litt usikre på hvilken dag det er.

Så kan det jo også være dem som rett og slett er litt usikre på hvilken dag det er.

EEEER jo freddan..om ca 5 minutter [8D]

ORIGINAL: *Musti*

neste fredag er jo 1. april...

ORIGINAL: *Musti*

Så - egentlig bare et veldig langt vorspiel, dette.

Ut fra trådene å dømme så kunne jo HI hatt godt av å bruke tiden på et ordentlig vorspiel i stedet, så kanskje det hadde blitt no' på 'a. *baram-pam-PSSJ*

Hehe ikke kjefta på han på to dager, og da er liksom alt greit?? hahaha han er jo ikke rektig velbevart han kællen din heller da!!!

Legg ut flere bilder av han så skal du se vi kan skaffe mannen din et skikkelig kvinnfolk [:D]

Har du faktisk en mann så fortjener han langt bedre en det han har nå og utifra hva du sier har han skjønt det for lenge sia[:D]

Jeg liker IKKE å gå glipp av ting!!!!!!

ORIGINAL: Pijah

Jeg liker IKKE å gå glipp av ting!!!!!!

IKKE jeg heller[>:]

Å herregud, ettersom jeg er allergisk mot tråder som omhandler samboeres eller ektemenns fortreffelige egenskaper, så har jeg tydeligvis gått glipp av et meget spenstig hovedinnlegg og en tidligere innledning. Heretter skal alle tråder granskes og leses med lupe.

ORIGINAL: Selisabeth

Å herregud, ettersom jeg er allergisk mot tråder som omhandler samboeres eller ektemenns fortreffelige egenskaper, så har jeg tydeligvis gått glipp av et meget spenstig hovedinnlegg og en tidligere innledning. Heretter skal alle tråder granskes og leses med lupe.

Ja her har du virkelig gått glipp av noe [X(]

Men bare vent, frøken frodig er garantert tilbake i kveld med enda mer og kanskje bedre underholdning så møt opp rundt 19-20 med div godsaker og lupe og trål igjennom trådene her inne[:D]

Back
Topp