Er stolt av jenta mi

Cicci79

Glad i forumet
som sa fra idag at hun måtte tisse på do [:D] Og pappan hennes sier at hun har gjort det noen ganger når dem har vært alene hjemme. Nå er det vel snart et år siden vi begynte å sette henne på do så var på tide. Bare håper hun fortsetter å sier ifra så kan vi nok kutte ut bleier til våren [:D] 

SÅ bra!!![:D]

Gjorde mi og i dag, for første gang! Sa i fra at hun måtte tisse og tissa på do! Man bobler jo over av stolthet vettu! [8D][:D][:D]

Ja man gjør jo det! Tidligere i uken fikk hun helt panikk når vi sto i dusjen og hun måtte tisse. Jeg sa "Du kan bare tisse i dusjen" Nei, sa hun å var nesten på gråten :( Men tissa i dusjen allikevel.

Hihihih . Herlig. Det er en kjempe deilig følelse for både oss og dem når de mestrer noe nytt - spesielt potten[:)][:)][:)]

Kutt ut bleien nå da! Det er jo tydelig at hun kjenner litt etter nå at hun må tisse! Lykke til! [:D]

all grunn til å være stolt ja[:D]
hehe, ganke artig at foreldre blir så stolte av at ungen går på do.
satt med ett vennepar som ikke har barn, og jeg skrøyt av at emma tisset noen ganger i do, og de satt der som ett spørsmålstegn og tenkte sikkert sitt. hehe[:D]men er veldig stas[:D]

Nei, tørr ikke å kutte ut bleien ennå. Hun nekter å sitte på do når hun skal bæsje. 

Så flink [:)] er veldig gøy når de får det til ja [:)] nærmer oss noe vi også etterhvert - stolt som bare det jeg også [;)]

Back
Topp