Er stelleveska klar?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Den henger på vognen, men er ingenting i den:p Kommer til å ha med et skift, bleier, våtservietter og eventuelt sutter og flasker i den når vi skal ut!

Bruker den etter storebror, men enda ligger hans ting i den så fikser ikke den klar før ho er født :)

den er fortsatt i bruk av 2015 modellen vår :)
Per i dag inneholder den:
**bleier
**våtservietter
**stelleunderlag
**litt snacks til henne som feks kjeks
**et fullt skift
**kopp til drikke
**bleieposer
**bempanthen
**smukker
**helsekortet hennes

Nå blir vi å bruke stelleveska til mikro på sykehuset, så til da må den nok tømmes, men når vi er hjemme igjen blir den fyllt opp igjen med det som er der per i dag, og i tillegg må mikro ha skift og bleier, hun får eget helsekort. Smukker om hun blir å bruke det, og det som må til ved måltider om det blir flasker og mme, skjold eller ingenting. Og ja! gulpekluter! :)

For øyeblikket er den pakket med hentesett, bleier, vaskeservietter og ammeinnlegg til hjemreise.

Får stelleveske når vi henter vogna i november :)

Bruker den jo til storebror enda. Men ikke fått noe til babyen oppi enda :p det haster jo virkelig ikke ;)

Den er klar og henger på vogna. Har lagt i bleier, våtservietter og et klesbytte. Så får jeg se om det kommer mer i etterhvert..

Stelleveska er pakka klar som "sjukehus-bag" til baby, slik at vi kan kle på egne kle før heimreise. Eg lagt i bleie i str. 1 og 2, våtservietter, bleieposer/søppelposer, gulpeklut, ammeinnlegg, stellematte, en minitube med krem for såre rumper/brystvorter, to skift i str 50 og 56 + pysj i kvar str. og en body i 62, i tilfelle lille er en voldsomt stor baby. o_O Et rosa og et blått strikket teppe, så vi kan pakke lille inn i "sin" farge når vi tar bilde - vi har juleoverraskelse i magen :Heartred

Jeg har bestilt en som er på vei i posten :) bestilte fra Jollyroom på tilbud. Jeg fikk kjøpt en som koster 1 199kr til 499 :-D jeg har en fra skip hop fra før som jeg brukte til førstemann. Men nå ville jeg fornye meg litt :-)

Nei ☺️ pakker ikke egen veske til baby til sykehuset, og senere blir den pakket gang for gang når vi skal ut, alt etter hvor vi skal og hva vi trenger.

Back
Topp