Er stelleveska klar?

Uhm, skal vi se.. nei? :p

Den er i bruk til 2014 modellen min.
Den trenger en vask.
Og inneholder:
2 libero bleier str 6.
1 pk våtservietter
6 hårkliper
2 hårstrikk
1 flaske antibac
Stellematte
1 body
1 strømpebukse
1 genser
Snørrpapir
Solbriller til meg
Og helsekortet til jentungen.
 
Ja den er vasket og akkurat ferdig med å pakke klær til lillebror som skal med på føden :)
 
Jepp den er pakket klar og inneholder:
2 libero bleier str. 1
2 pakker våtservietter
1 pakke med tørre servietter
Stellematte + 1 engangsstellematte
Libero "wastebags" til bleier
2 bodyer
Gulpe/koseklut

Er førstegangs så kan godt være at noe mangler... ;D
 
Jepp den er pakket klar og inneholder:
2 libero bleier str. 1
2 pakker våtservietter
1 pakke med tørre servietter
Stellematte + 1 engangsstellematte
Libero "wastebags" til bleier
2 bodyer
Gulpe/koseklut

Er førstegangs så kan godt være at noe mangler... ;D

Flere bleier :p
Også ville jeg hatt med underdeler og ikke bare body, oftest må de skiftes fra topp til tå om de må skiftes på og ikke bare bodyen :)
Anitback er kjekt å ha med, og en liten bunke av gulpefiller.
 
Har ikke tenkt tanken på at stellevesken må pakkes nå.
 
Har ikke tenkt tanken på at stellevesken må pakkes nå.
Ikke jeg heller og har ikke tenkt å gjøre det på forhånd :p Tenker man vet litt bedre hva man ønsker å ha i stelleveska når man har vært foreldre i noen dager :p
 
Den er pakket og klar med alt av ting som skal være med på sykehuset :)

Det vil si:
3 bodyer, 3 bukser, 3 sokkerpar, pysj, ulldress, ull tøfler, votter, to luer, to forskjellige type smokker, kosebamse, koseklut, teppe, noen få bleier, tørre og våte servietter :)
 
Last edited:
Pleier man å ha med stellevesken når man skal føde? Vi har kort vei hjem så tenke å bare la den bli hjemme.
 
Pleier man å ha med stellevesken når man skal føde? Vi har kort vei hjem så tenke å bare la den bli hjemme.

Vi hadde ikke med sist, og kommer ikke til å gjøre det nå heller. Klærna han skal bruke pakkes i baggen min, og alt annet han trenger de første dagene har de på sykehuset uansett :)
 
Flere bleier :p
Også ville jeg hatt med underdeler og ikke bare body, oftest må de skiftes fra topp til tå om de må skiftes på og ikke bare bodyen :)
Anitback er kjekt å ha med, og en liten bunke av gulpefiller.
Takk for tips!:D
 
Nei den fekk me i dag i posten. Men lurt tips å pakka babyen sine ting i den te sykehuset! Da har ikkje eg tenkt på:)
 
Nah, den blir nok ikke pakket før første gang vi skal ut av huset etter fødselen :p
 
Tenker jeg tar det den dagen vi evt kommer hjem fra barsel og skal på trilletur:) Har ikke kjøpt stelleveske heller sånn sett så tenker å bruke en jeg har liggende i skapet fra storebror :)
 
Back
Topp