Er spent på nårtid nav

*~Trine~*

Gift med forumet
betaler ut pengene denne mnd, jeg[8|]
barnetrygda kommer den 19..

samt lurer jeg på om noen av dere har fått papirer der det står nårtid du skal ut i jobb igjen?? aner ikke jeg[:-]

sitter å venter på foreldrepengene jeg[:@]
12.august er permisjonen over her hvertfall[:)]

sitter å venter på at de skal betale ut fødselsbengene.. ringte NAV og da sa de senest 15 des her i bergen i alle fall..[:)]

Det står 12 desember på NAV sine sider. Var ei på et annet forum som sa det iallfall. For min del kunne de godt kommet 30 desember. Kan jo ikke bruke noe av de pengene nå uansett..

Jeg fikk brev i posten her om dagen om at min permisjon går ut 4. april..[&:]

Jeg har ikke fått penger ennå...håper virkelig de kommer snart, kontoen har vært tom en stund...[8D]

Når det gjelder permisjonen, fikk jeg brev om det med en gang søknaden var innvilget. Der stod det at permisjonen varte til 20. juni, i tillegg kom eventuell ferie og fedrekvote (vi har ikke oppgitt når fedrekvoten skal tas ut ennå).

ORIGINAL: marrja

Jeg har ikke fått penger ennå...håper virkelig de kommer snart, kontoen har vært tom en stund...[8D]

Når det gjelder permisjonen, fikk jeg brev om det med en gang søknaden var innvilget. Der stod det at permisjonen varte til 20. juni, i tillegg kom eventuell ferie og fedrekvote (vi har ikke oppgitt når fedrekvoten skal tas ut ennå).

20 juni?! Regner med du har 80% uttak da?

Pengene fra nav var kommet inn på konto i dag, men var mindre enn jeg hadde forventa[&o][:(] jaja, overlever vel fordet skal bort nesten to uker i jula, så sparer jo endel matpenger og diverse[;)][:D]

Vi får jo ikke penger igjen før i slutten av januar, så de pengene jeg fikk gikk rett på regningskontoen, gitt![&:] Var ikke så mye som jeg trodde heller.

Jeg skal ut i jobb igjen 4 april, 100% lønn valgte jeg..

ORIGINAL: spindel

ORIGINAL: marrja

20 juni?! Regner med du har 80% uttak da?

Pengene fra nav var kommet inn på konto i dag, men var mindre enn jeg hadde forventa[&o][:(] jaja, overlever vel fordet skal bort nesten to uker i jula, så sparer jo endel matpenger og diverse[;)][:D]

Har 80% uttak ja[;)]

Back
Topp