Som overskriften sier? Har ikke fått tilgang enda [emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det står under nicket ditt at du er med i det...Som overskriften sier? Har ikke fått tilgang enda [emoji5]
Du har fått tilgang jo, derav «tittel» ved nicket som nevnt over her. Bruker du app? Vet det er en del problemer med den, så sjekk i nettleser, skjult forum er listet rett under våre bilde/leketråder Gi meg en lyd om du fortsatt ikke finner det, så sjekker jeg med moderatorene om det er noe galt et stedSom overskriften sier? Har ikke fått tilgang enda [emoji5]
Du har fått tilgang jo, derav «tittel» ved nicket som nevnt over her. Bruker du app? Vet det er en del problemer med den, så sjekk i nettleser, skjult forum er listet rett under våre bilde/leketråder Gi meg en lyd om du fortsatt ikke finner det, så sjekker jeg med moderatorene om det er noe galt et sted
Det går veldig fint å bruke nettleser på mobil og, det jeg gjør siden skjult forum for mai ikke kommer opp i appen hos meg heller Som sagt, bare gi meg en lyd om det fortsatt ikke er derÅja, gjør det [emoji23] bruker appen, og det har ikke kommet opp her, men da skal jeg logge på PC å se [emoji5]
Sjeldent at skjulte grupper kommet opp på appen. Men viss du bruker nettleseren på mobil så kommer den oppÅja, gjør det [emoji23] bruker appen, og det har ikke kommet opp her, men da skal jeg logge på PC å se [emoji5]
Det hender moderatorene tar «fri» fra å legge til i helger, er nok det som har skjedd for din delJeg har ikke fått tilgang, selvom det er en stund siden jeg fikk beskjed om at kriteriene var fylt.
Jeg har ikke fått tilgang, selvom det er en stund siden jeg fikk beskjed om at kriteriene var fylt.
Det hender moderatorene tar «fri» fra å legge til i helger, er nok det som har skjedd for din del
Edit: ser at det er lenger siden og at at andre som skulle få tilgang samtidig med deg har fått, så jeg har sendt en melding til moderatorene for sjekk
Ellers må dere gjerne kontakte meg på meld når slikt skjer, ikke alltid jeg får det med meg i slike tråder...
Står øverst på mai gruppen der de festet innleggene er, info om skjult gruppe.Va er kriteriene for å bli med i sjult forum?
Står øverst på mai gruppen der de festet innleggene er, info om skjult gruppe.
Alt i orden her nå?