Er skikkelig deppa idag....

Sarah78

Elsker forumet
Sitter her idag, og føler meg så mislykka....alt er dumt idag. Det ble veldig sårt å ikke få det til denne mnd heller....rart med det...trodde ikke jeg skulle bli så sår og skuffa....Det myldrer jo av gravide overalt, så det gjør saken lettere....når jeg prøver å fokusere på andre ting...(stakkars gravide, de må jo få være til de oxo)[:@] Uff den forferdelige mensen altså....
krysser fingrene for dere andre. som er klare for testing snart. Unner ingen en slik nedtur som jeg fikk igår...

Kjenner meg igjen [:(] Håper det går bedre neste gang, tenker på deg og krysser fingrene![:)]

Uff nå ble jeg skikkelig lei meg....leste innlegget til Angeline....fikk så vondt inni meg........håper inderlig at legen tok feil!!
Klem til deg....

Legen tok feil..[:)]

En klem til deg sarah78..Ny pp nye muligheter...

Ta el tester og drikk hostesaft - så smeller det nok til skal du se...[;)]

Hei Sarah78!

Skjønner godt at du er lei deg og deppa. Det blir jo sånn for oss alle når vi bygger opp forventninger og gleder oss til å se et positivt resultat. Jeg blir litt oppgitt når jeg hører om alle de som egentlig ike ville bli gravide, men som blir de det allikevel. Da er det liksom så urettferdig for dem som VIRKELIG vil!!

men, for noen av oss tar det lenger tid. Håper du kalrer å kose deg sammen med dine kjære. Tenk så heldige vi er som har kjærester som faktiskvil være sammen med oss, og ønsker oss som mødre til barna deres. DET hjelper meg hvis jeg er deppa!!

Lykke til med videre prøving! Håper den sitter i denne prøveperioden!

Hei Sarah!

Ja, er nok mange av oss som kjenner følelsen du bærer på i dag veldig godt...
Man skulle jo helst blitt gravid i går....[;)]
Men snart sarah, er det din tur også...

Lykke til, og se frem til neste pp nå[:)]

Klem

Skjønner virkelig hvordan du har det [:@]

Det er noe dritt å vente, og vente for så å finne ut at det er negativt..... Blir like lei meg og frustrert hver mnd jeg også [:'(]

Ønsker deg masse lykke til ihvertfall

Håper det er en spire på lur snart [:D]

Back
Topp